Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
[quote="JoseW"]
Je bent welkom hoor!......0ns durpie!

Gr Jose
[/quote]Oh hihi leuk! Nog niks gehoord dus ik blijf lekker doorduimen  :)
Door Ramses1
[quote="Martine-Tom"]
Oh hihi leuk! Nog niks gehoord dus ik blijf lekker doorduimen  :)
[/quote]

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

Ik ook.... :)
Door Martine-Tom
Mijn nicht woont in Rotterdam Ijsselmonde en die is nu een weekje op vakantie ik pas op haar huis en dieren en het is zo raar...Rotterdam voelt als thuis.
Ergens had ik gedacht dat het maar een spookidee was ofzo wat het makkelijker maakte dat verhuizen niet zomaar geregeld is, maar het voelt zo fijn om hier te zijn, dat ik nu helemaal vastberaden ben, ik ga gewoon verhuizen, is het niet linksom dan wel rechtsom. Gelukkig heb ik me een paar jaar geleden al eens ingeschreven bij de woningbouw hier alleen was ik mijn inschrijving kwijt, daar ben ik van de week maar eens achteraan gegaan en dat is ook weer geregeld. En laat er nou in de straat hier achter een huis vrij staan  :biggrin2:
Gelijk op gereageerd uiteraard!
Gaat via loting dus geen idee wat mijn kansen zijn maar niet geschoten is sowieso mis he  :)

Heel mijn leven woon ik al in Goes en het is zo raar dat het hier meer als thuis voelt dan Goes ooit gedaan heeft, ik zie er ook best wel tegenop dat ik morgen alweer naar huis moet, ben blij dat ik mijn eigen spullen en de katten dan weer om me heen heb maar verder...ik zou net zo lief morgen de katten ophalen, mijn zooi in een vrachtwagen mikken en hierheen gaan...

Zo raar dat een plek waar je je hele leven al woont niet thuis is....
Door Borke
Misschien ben je in eennieuwe fase van je leven aangeland Martine en echt klaar voor iets nieuws, iets anders?
Door Martine-Tom
[quote="Borke"]
Misschien ben je in eennieuwe fase van je leven aangeland Martine en echt klaar voor iets nieuws, iets anders?
[/quote]Yep  :)

Een paar weken geleden definitief met mijn hele familie gebroken en dat was eigenlijk het enige wat me nog bond aan Zeeland, en nu dat weg is merk ik dat ik er al heel lang niet voor mij woonde maar omdat dat van mij verwacht werd, ik riep op mijn 15e al dat ik op kamers wilde in de randstad en hier studeren, maar dat mocht niet van mijn ouders. Had gewoon beter naar mezelf moeten luisteren blijkbaar want dit voelt als thuis, dat had ik toen blijkbaar al heel goed door  ;)
Door Tanna
Dat is een hele beslissing, Martine! Als je in IJsselmonde komt te wonen zullen we elkaar vast weleens ontmoeten!
Door Martine-Tom
[quote="Tanna"]
Dat is een hele beslissing, Martine! Als je in IJsselmonde komt te wonen zullen we elkaar vast weleens ontmoeten!
[/quote]Het zou wel leuk zien en al struinende door de buurt zag ik dat er best veel leeg was en veel huizen die niet al te duur zijn dus het is iig een wijk waar ik erg goed op ga letten!
Zit nu vlakbij park twee heuvelen dat zou wel helemaal geweldig zijn, heerlijk om daar te lopen en tot nu toe alleen maar sociale honden tegen gekomen daar  :)
Door Martine-Tom
[quote="Kim_S"]
Ik duim dat je snel een huisje in Rotterdam weet te bemachtigen!  :-* :-* :-*
[/quote]
[quote="Mieke L."]
Ja ik ook!!!! :-*
[/quote]

Tnx  :-*
Door lalabebe
Het zou te gek voor je zijn als je inderdaad lekker naar die plek toe kan waar je je thuis voelt. Ik duim voor je dat er snel een fijn stekkie voor je komt.
Door kiara
Wat jij zegt Martine heb ik al jaren met Drenthe het liefst had ik er al gewoont
Maar kan nu nog niet er is altijd wel wat, nu nog 1 ding dochter van 21 studeerd nog 2 jaar en dan ben ik echt pleite hoor hier, als ok het nog zolang uit hou!
Weet je ik weet nergens de weg zonder navi behalve in Drenthe raar toch voelt ook echt als ik daar ben ja ben thuis ik snap jou dus helemaal
Succes  ;)
Door Tanna
[quote="kiara"]
Wat jij zegt Martine heb ik al jaren met Drenthe het liefst had ik er al gewoont
Maar kan nu nog niet er is altijd wel wat, nu nog 1 ding dochter van 21 studeerd nog 2 jaar en dan ben ik echt pleite hoor hier, als ok het nog zolang uit hou!
Weet je ik weet nergens de weg zonder navi behalve in Drenthe raar toch voelt ook echt als ik daar ben ja ben thuis ik snap jou dus helemaal
Succes  ;)
[/quote]

Wij hebben ook dat gevoel met Drenthe, als we daar zijn vragen mensen zich ook altijd af wat we nog in het westen doen!
Door *Lia*
Gek eigenlijk dat de één graag in Rotterdam wil wonen en ik er nooit meer naar terug zou willen.
Door Martine-Tom
[quote="*Lia*"]
Gek eigenlijk dat de één graag in Rotterdam wil wonen en ik er nooit meer naar terug zou willen.
[/quote]Ja er zijn meer mensen die me raar aankijken als ik het zeg, eigenlijk zelf ook nooit gedacht dat het me echt zou bevallen, paar jaar geleden in Noordwijk gezeten een aantal weken en dat voelde al beter als Zeeland, maar nu hier...hier ben ik thuis, heel raar want dat gevoel heb ik nooit gehad, thuis was daar waar mijn spullen en dieren waren, maar hier voelt het gewoon anders, thuis.
En als ik nuchter nadenk, ik heb nu een eengezinswoning met tuin, 3 slaapkamers, schuur...de kans dat ik dat hier ga krijgen is redelijk nihiel, waar ik nu zit is een appartementje, begane grond met klein tuintje, 2 slaapkamers en een klein rommelkamertje, ik lever in op de keuken, en de schuur is niet aan het huis maar elders in het gebouw, je zou eigenlijk wel gek zijn om achter te laten wat ik nu heb....maar toch...dat thuis gevoel is zo overheersend dat ik het er met liefde voor over heb...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door