Mijn nicht woont in Rotterdam Ijsselmonde en die is nu een weekje op vakantie ik pas op haar huis en dieren en het is zo raar...Rotterdam voelt als thuis.
Ergens had ik gedacht dat het maar een spookidee was ofzo wat het makkelijker maakte dat verhuizen niet zomaar geregeld is, maar het voelt zo fijn om hier te zijn, dat ik nu helemaal vastberaden ben, ik ga gewoon verhuizen, is het niet linksom dan wel rechtsom. Gelukkig heb ik me een paar jaar geleden al eens ingeschreven bij de woningbouw hier alleen was ik mijn inschrijving kwijt, daar ben ik van de week maar eens achteraan gegaan en dat is ook weer geregeld. En laat er nou in de straat hier achter een huis vrij staan

Gelijk op gereageerd uiteraard!
Gaat via loting dus geen idee wat mijn kansen zijn maar niet geschoten is sowieso mis he
Heel mijn leven woon ik al in Goes en het is zo raar dat het hier meer als thuis voelt dan Goes ooit gedaan heeft, ik zie er ook best wel tegenop dat ik morgen alweer naar huis moet, ben blij dat ik mijn eigen spullen en de katten dan weer om me heen heb maar verder...ik zou net zo lief morgen de katten ophalen, mijn zooi in een vrachtwagen mikken en hierheen gaan...
Zo raar dat een plek waar je je hele leven al woont niet thuis is....