Mijn rug is stuk

Vooraan 3 rijtjes boontjes gezet. Mag nog niet van de verpakking, maar ik denk dat het er door het deksel wel wat warmer zal zijn dan echt in de volle grond.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mijn rug is stukWauw Eelke jij hebt hard gewerkt!de zwaarste tegels die erin lagen wegen 75 kilo. Deksel moet er nog op, maar dat kan ik vanavond beter met 2 doen.
Vooraan 3 rijtjes boontjes gezet. Mag nog niet van de verpakking, maar ik denk dat het er door het deksel wel wat warmer zal zijn dan echt in de volle grond.
petralita schreef:ik zie dat jij van de bakjes hebt die je kan openen. Werkt dat nu echt zo handig of kun je net zo goed een plastik zaaitray nemen?Wij vinden het wel handiger, potjes die openklappen. Plastic tray houd je ondersteboven om de plant eruit te halen (of er is een andere manier? vast wel!). Als je ze per stuk zaait is dat prima, meer bij elkaar wordt lastig wanneer je de tray omdraait.
Nynke schreef:Eet smakelijk Inge !!
OT: De aardappelplantjes komen boven![]()
![]()
koekje schreef:Werkt dat ook voor blote slakken? Mag ik er een linkje naar webshop van? Hier gaan de cayenne en paprika eraan als ik niet snel iets doe. Ik ben m'n blauwe slakkenhagelslag kwijt
mizzsylver schreef:Hier groeit het ook al prima, morgen met de kinderen ompottenOooh wat ziet dat er enorm leuk uit![]()
Alleen de watermeloen doet nog niks.![]()