mirdj schreef:
Hoe gaat het nu met de patient?
Max spuugt 3x per jaar een megabal uit, zelfs de da is geschrokken van de grote. De laatste tijd gaat het wel iets beter en spuugt hij wat vaker een iets kleiner formaat uit, maar nog steeds mega in vergelijking met wat Snoepie uit spuugt.
lief dat je vraagt
Ze is aan het afvallen (sjips, toch niet hetzelfde als vorig jaar en het jaar ervoor. Ik weet niet zo goed of ik haar nog eens er doorheen wil/moet slepen

). In ieder geval niet veel haar meer uitgespuugd, wel nog zelfgevangen barfhappen gehad. Dat heet door Whiskey gevangen en met haar gedeeld, ook dat staat me niet aan. Doet Whiskey anders nooit, die houdt normaal haar prooi voor zichzelf

Dus dat is niet zo denderend voor haarballen

Maar denk dat voorlopig pasta van de da wel helpt

In huis heeft ze niet meer gepiest (klopt af, klopt af, klopt af!!!). Ze is nu errrrrug veel buiten en heeeeeeeel knuffelig (vreselijk irritant

) als ik thuit ben 's avonds.
we zullen zien hoe alles gaat verlopen.
@Marjolein73
fijn dat je meedenkt

Het zou kunnen dat ze een slechte associatie met de bak heeft, nadat ze vorig jaar een heftige ontsteking bijna niet had overleefd en heel ziek is geweest. Maar ja, waarom ze dan niet achter in de tuin gaat zoals altijd is zelfs de gt een raadsel (maak zelden bakken schoon, want ze gaan zelden in de bak, korrels dus altijd schoon. Achterom in de tuin ligt een mooie zandberg én een leeg perk waar de dames in mogen en ook keurig ingaan normaal gesproken).
De enige reden dat ze normaal naast de bak doet is ziekte, maar ja wat het nu weer is. Ze geeft bij da namelijk geen pijn aan en als dan uit het bloed niets blijkt, dan weet je niets. Handig zo'n knetterharde kat

ze heeft in haar leven zo veel pijn gehad door de blaas en nierproblemen, dat ze gewoon geen pijn meer aangeeft. Behoorlijke snee in poot, verwondingen, bijtende prikken van de da, het doet haar helemaal niets meer cq ze toont geen pijn
schoonmaakazijn willen pieskatten nog wel eens met opzet overheen gaan, gelet op de geur (volgens da). Ik gebruik speciale geurverwijderaar, maar daar gaat mijn parket van kapot (dus daar gebruik ik het maar niet op).

Mijn luxe schoonloopmat die heel duur en heel groot was (de hele gang mee bedekt, was 2 bij 6 meter met ondertapijt) heb ik weggegooid

en daar gaat ze niet meer.

Heb nu dus wel weer constant zooi van de wandelingen met de honden in huis