Wie nog ervaringen heeft, info, advies.. Ik houd me aanbevolen

Moderator: Lizzy
Madelief. schreef: Ik ben stiekem toch wel heel tevreden met mijn nieuwe hebbedingetje. Vanmorgen begonnen met een sapje voor mezelf om vervolgens een lading groentenmix te maken. En...heb alweer fruit gehaald voor morgenochtend. De pulp vries ik in als "fruitmix" denk ik.
Zelfs pompoen in de schil gaat er moeiteloos doorheen. Ok, ik heb even afwas, maar het gaat stúkken sneller dan met de keukenmachine en wat zijn de kleuren van de pulp moooooi (hahaha, een kinderhand is gauw gevuld).
Madelief. schreef:(...) Hij maakt sap, maar de pulp blijft grotendeels in het deksel hangen. Wel erg droge pulp, dus hij doet zijn werk welEr bleef hier geen pulp in de deksel hangen, behalve natuurlijk wat opspattende pulp, maar verder alles gewoon in de pulp-bak. De enkele plakjes die ik tussen de pulp vond waren hier ook dun en varieerden van grootte tussen 1,5 en 3 cm. Ik was eerst voornemens die te gaan hakken met de staafmixer, maar toen ik het allemaal verzameld had en zag dat het eigenlijk maar een lepel vol was, dacht ik "Je kunt ook overdrijven... Op die hoeveelheid is het een te verwaarlozen hoeveelheid die niet verpulverd is". 'k Heb het gewoon weer terug in de mix gegooid en in porties verdeeld. Misschien is het wel de moeite als ik een grotere hoeveelheid maak.
Ook zitten er nog wel wat grotere stukken in de pulp. ongeveer een cm bij 4 à 5 en dan wel dun. plakjes dus. Die zou ik dus met een staafmixer nog wat kleiner kunnen maken (ware het niet dat die van mij stuk is). (...)