Tanja niet voor het een of ander, maar ik vraag me af of je de beginnersdocumentatie wel hebt doorgelezen. Of je weet waar je mee bezig bent.
Er is zoveel info te krijgen hier op BP, heb je het laatste menu/berekening wel zelf gemaakt? Het is zoooo belagrijk om te weten waarom je iets voerd, waarom je een bepaalde hoeveelheid van iets voerd of juist niet. Iets doen omdat het aangeleerd is, is heel anders dan doen omdat je weet wat je doet.
Je eerste menu is zowiezo al 3x niks, je 2e menu; de ene week voer je meer vleesbot dan de andere week...een rede lijk je er volgens mij niet voor te hebben omdat je niet precies weet wat je aan het doen bent (niet rot bedoeld hoor

)
Je laatste berekening lijkt er iets meer op, maar dan nog blijft het een berekening en is het geen menu.
Ik denk persoonlijk dat jij je vooral nu in het begin eerst (opnieuw) goed moet inlezen (terwijl je je hond even veilig op kvv zet), dan weer een menu maken met de percentages die als advies gegeven worden.
Desnoods ga je beginnen met iedere dag compleet te voeren, daarmee wil ik zeggen dat je dan iedere dag vleesbot en spiervlees en orgaan gaat voeren. Dan leer je met de tijd zelf wel hoe het makkelijker kan (3dagen spiervlees en 3dagen orgaan, naast 6dagen vleesbot en 1dag complete vis)
Je moet niet alleen denken aan hetgeen wat in je vriezer ligt, want als ik dat zou moeten doen op dit moment dan kregen de honden de komende week alleen nog maar eend
Kijk wat je in je vriezer hebt, ongeacht de hoeveelheden en kijk wat je kunt krijgen/bestellen. Aan de hand daarvan maak je een menu.