Lo schreef:
*phieuw*

Gelukkig maar, je hebt mijn berichtjes dus positief geinterpreteerd.
De fokster weet heel goed wat er aan de hand is, net als toentertijd de fokster van mijn kitten.
Maar ja, fokster van mijn kitten vond het ook heel normaal om 2 weken op vakantie te gaan naar Spanje, terwijl ze het weekend daarvoor nog met een kitten bij de spoedkliniek zat vanwege de diaree.
Haar zus had haar mond voorbij gepraat toen we kitten gingen halen: zij had 2 weken voor diareekittens en poezenmoeders gezorgd...
Dat ik Lo toen heb meegenomen verbaast mij tot op de dag van heden. Wist ik veel... Nu zou ik hoe hard het ook klinkt zeggen: doe mij mijn geld maar terug en suc6 met de diareekittens. ;)
edit: oh en ik kreeg ook finidiar mee met de begeleidende tekst: het is eigenlijk al over over, maar laat haar maar nog 1/4 tabletje nemen.
Lo zou nl verkeerd voer hebben gekregen. Ja dat klopt, allemaal br*kken, maar het kwam niet alleen door het voer dat ze diaree had. Iets dat de assistente van de da van Lo, die ik maanden later toch nog heb gebeld, omdat ik het niet kon uitstaan hoe ik was voorgelogen (ten koste van Lo!!) beaamde. 1 Van de moederpoezen had nl iets in haar ontlasting en werd daarvoor behandeld en ja alle kittens waren aan de diarree. Wat de moederpoes had, dat mocht de assistente niet zeggen.
Oh echt??? Jeetje!
Nou ik moet wel zeggen dat mijn vriend heen is geweest nadat Paley weer diarree kreeg en hij heeft zelf daar gezegd nog even niet opnieuw Giardia te willen testen hoor. De assistente daar zei namelijk gelijk het zou dat nog steeds kunnen zijn, maar dan moesten we opnieuw testen. Als het iets anders was, kon het evt. met die finidiar op te lossen zijn. Dus mijn vriend heeft gedacht dat scheelt een test van 25 euro als ik nu dit probeer en het blijkt te helpen.... Dus eerlijk van onze kant, dit was niet wat de assistente in eerste instantie aanraadde...
Maar dat Paley gelijk aan de antibiotica ging was wel hun beslissing natuurlijk... het is ws een ontsteking en vandaar de koorts en dus de antibiotica zeiden ze... maarja... ik heb het vermoeden dat het niet eens de antibiotica is geweest die nu zn werk heeft gedaan, of kun je na het de eerste toediening al gelijk verschil merken??
Maar idd... ik heb gelijk de fokster gemaild over de Giardia... nou dat was dan toch echt iets van hier uit (niet van haar) want haar 10(!) poezen hadden neeeergens last van en ze had zei ze ook gevraagd naar de mensen van het andere kitten en die zou ook nergens last van hebben... sja... dat vind ik dus wel moeilijk te geloven, maar omdat ik het niet kan aantonen e.d. doe ik het maar... klein beetje welliswaar hahaha....
En daarbij was Paley natuurlijk idd lichter dan die kg wat officieel moest en zo nog wat dingetjes die erg raar verliepen maar goed..
Ik ben wel zo'n muts dat ik haar (als ik het geweten had van de diarree bijv.) ws toch wel mee had genomen... ik vind het dan zo zielig voor het poesje dat ze bij een kennelijk niet goed verzorgend iemand zou zitten en zou haar dan alsnog daarvan willen beschermen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt ja.
Jammer dat het dan zo moet gaan he...
Maar ik hoop dat Paley misschien toch een virusje had ofzo... ook van een dag of een paar dagen en dat dat nu dan over is. Of als het wel iets anders was dat de antibiotica dus wel heeft geholpen en dat het weg is (en niet meer terug komt

)
Ik geloof wel dat katjes die met een achterstandje zijn begonnen misschien iets sneller iets kunnen krijgen, maar met name als ze veel buiten los lopen denk ik... hoop ik... Die van ons gaan strakkies als het weer wat droger en ietsje minder koud is lekker de ren in wanneer ze zin hebben en tot die tijd nog maar even binnen...
Och en Phrabu wordt maandag gecastreerd

Gossie.. kereltje haha... och... hopen dat daar alles goed verloopt zonder complicaties e.d.