als ze maar iets eet zurca,als ze al oud is en bijna niets doet zal ze ook niet zoveel eten.
Wow tijger eet dan best veel die eet een pond carnibest per dag
Moderator: Lizzy
hallo allemaal, 'k ben vanmorgen bij de dierenarts geweest en die is eens even aan het voelen geweest en constateerde dat er nog enkele zeer harde keutels in de darmen zaten... ook was ze wat uitgedroogt... ze is daar een uurtje gebleven en ze hebben haar een super laxeermiddel gegeven en vocht toegedient. ze is nu weer thuis en twee keutels armerHoi zurca,met de hond heb ik heel veel gehad aan homeopatische korrels tegen de verschijnselen van dementie.Dit zal er voor de kat ook zijn ik weet alleen niet of dat hetzelfde is (zal wel) en in welke potentie het dan moet.Zou je even met een homeopatisch da moeten opnemen.vanavond en morgen moet ik haar zelf nog twee maal vocht toedienen en de kattalax die ik had kan ik ook mee doorgaan. verder ga ik wat meer er voor zorgen dat ze drinkt want dat vergeet ze dus zelf. ze is bijna 17 en slaapt veel en begint, denk ik, een beetje dement te worden, daardoor vergeet ze dus te drinken... maargoed we zijn weer wat wijzer en opgelucht en nu met vakantie, poes gaat lekker mee. allemaal bedankt voor het meedenken
groetjes van ons
als ze maar iets eet zurca,als ze al oud is en bijna niets doet zal ze ook niet zoveel eten.
Wow tijger eet dan best veel die eet een pond carnibest per dag