Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
ach jeetje wat erg :'( geef haar maar wat ze lekker vind probeer gewoon ieder soort kvv die je kan vinden en verwen haar maar lekker. sterkte :-*
Door Nynke
Veel sterkte !! Ik denk dat als ik het einde van min hond met rasse schreden zag naderen, hem zou voeren wat hij het lekkerst vindt, ook al was het vanillevla. Nu weet ik niet of de DA een limiet heeft gegeven aan de tijd die jullie nog samen hebben, dus misschien is het nog te vroeg voor vanillevla, maar een goede keus lijkt me dan inderdaad Carnibest, inderdaad lekker bloederig. Ik wens jullie samen nog een waardevolle tijd toe ! :bigarmhug:
Door me and my boys
oo, wat erg, hoe oud ze ook zijn het blijft verschrikkelijk  :'(.
Ik zou haar zo veel mogelijk verwennen met wat ze maar lekker vindt en doen waar ze zich zo gemakkelijk mogelijk onder voelt, met andere woorden zeer  veel verwennen,
Heel veel sterkte samen!
ellen
Door K@rin
och wat een akelig bericht !!!
Ik zou ook bekijken wat ze het lekkerste vind en dat geven .......
Kwalitatief vind ik Carnibest het beste, maar heel veel honden vinden de Smuldier Penskompleet het lekkerste omdat dat grotendeels uit pens bestaat.
Je zou het kunnen afwisselen en kijken wat ZIJ het lekkerste vindt, want dat is nu het belangrijkste ..........
Heel veel sterkte gewenst !!
Door Borke
Wat een verdrietig bericht, ik zal voor je duimen!

Toen Borke nog kvv at vond hij BIBI het allerlekkerst, dat is tamelijk bloederig.
Daarna had hij de voorkeur voor Carnibest.
Prins en Rodi vond hij beduidend minder en meer smaken heb ik niet geprobeerd.
kvv is wel lekker gemakkelijk eten het kost minder energie dan Barf. Daarom is het misschien wel een goed idee voor een hond die minder vitaal is.
Zit je in het bezorgingsgebied van bijvoorbeeld Canis Naturalis? Damn kan je van alles wat laten bezorgen en kijken wat je hond het lekkerste vindt.

Heel veel sterkte!
Door jantjehermien
heb vandaag smuldier vlees opgehaald en die wil ik mengen met groentemix.en enerqiue.kippennekken eet ze ook nog wel.En ik heb het idee dat ze wel aardig op de prednison reageert.
Door roefus
jantjehermien schreef: heb vandaag smuldier vlees opgehaald en die wil ik mengen met groentemix.en enerqiue.kippennekken eet ze ook nog wel.En ik heb het idee dat ze wel aardig op de prednison reageert.
Wel fijn dat ze op de prednison reageert.
En inderdaad, geef maar gewoon wat ze lekker vindt. Het zou fijn zijn als ze nog wat kan genieten.
Door tieneke
jantjehermien schreef: heb vandaag smuldier vlees opgehaald en die wil ik mengen met groentemix.en enerqiue.kippennekken eet ze ook nog wel.En ik heb het idee dat ze wel aardig op de prednison reageert.
Verwen haar maar flink  :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door