Nynke F schreef: Bedankt voor jullie adviezen, Pallas en Lil, maar mijn zusje kan in Frankrijk nergens kvv vinden. Weten jullie daar adressen voor? Ik had haar al verteld dat ze volgens mij beter geen rijst kan geven ???, maar zij denkt dat ze het zo in elk geval bbeter doet dan alleen maar blikvlees te geven, wat ze al jaren deed. Dat denk ik dus zelf ook, vers vlees, groente, zaden en rijst is naar mijn idee in elk geval beter dan blikvlees. Toch??Kvv adressen in frankrijk weet ik niet (misschien eens even in de bar vragen? )
Zelf lees ik me rot op BP, maar tot zover voer ik voornamelijk Carnibest en dat bevalt mij en de hondjes uitstekend.
Vers vlees en groenten is iig beter dan blik, maar er moet echt wel een calciumbron bij, anders krijgt ze tekorten.
Als nood oplossing kan ze misschien gistocal gebruikenof een ander calcuim supplement. De dosering staat wel op de verpakking.
Een andere optie is om die slager te vragen of hij ook kip met bot wilt malen. Op die manier zou ze ook een volledige maaltijd gedaan kunnen krijgen.
Ik vind het wel tof dat je haar zo goed helpt! complimenten