Wil toch nog wat zeggen: onderstaande mail kreeg ik van mijn moeder...
Heb geen goed nieuws ,het spijt me zo ,maar moet het je toch zeggen : oesje is gestorven ,heb ze juist in de tuin begraven ,heel erg ,ik ga ze missen
vanmorgen zag ik het weer helemaal zitten ,ze dronk goed water en at een beetje, ging nu en dan wat drinken ,iets voor de middag een beetje rauw gehakt vers meegebracht van beenhouwerij luste ze ook een beetje,
haar drinken ging terug achteruit,was niet gerust want ze legde haar kopje altijd maar op de grond
direct gebeld naar Sarah (dierenarts) ,maar het was haar collega,mocht direct gaan ,maar het was heel raar,vanaf ze vocht toediende begon oesje zo raar te doen,ze sloeg met haar kopje en maakte raar geluid ,ik was niet gerust maar de afspraak was dat ik om 19 u de poes zou gaan ophalen,maar om16 u eens zou bellen
dat gedaan om16u gebeld ,en het liep niet echt goed,zo het eerste u goed en dan terug minder goed zei Sarah haar collega ,ik kreeg om18 u telefoon dat het echt niet goed ging met oesje ,ben er naartoegeweest en het was zeer erg ,ik wilde haar zien maar het was dezelfde poes niet meer ,ze kreunde en maakte een heel raar geluid,verschrikkelijk,ik vroeg of dat van pijn was,
Kijk Isabel ik heb de knoop moeten doorhakken ,ze kon niet meer gered worden ,heb ik goed gevraagd ,
zo heb ik heel lang afscheid van haar genomen,het was heel moeilijk,ik heb haar meegenomen en in de tuin begraven ,
Ik begrijp het nog altijd niet,hoe dat nu ineens kan
Ze hebben er geen verklaring voor,weer toeval zeker, dat kan toch niet,ik versta het niet,
Er moet toch een fout gemaakt zijn ?
Ik kan mijn ma het niet aandoen een autopsie te willen.
Dit kan toh niet, ik ben zo kwaad...