Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
Tineke * schreef: Ik heb vandaag de kuikens in de blender gedaan voor de kittens(jaha Binky en z'n vriendin).
En nu hebben ze het lekker opgegeten,met alles er op en er aan.

Tineke

p.s.ik bedoelde met de staafmixer sorry.
getver :-X :-X :-X
Door Sennaruby
Bernadette schreef: Klinkt misschien wat raar, maar ik heb liever zo'n kuikentje dan onherkenbare stukken (afval)vlees...

Is het opgegaan? Hoe vonden ze het!
Gisteren hebben ze een eendagskuikentje gehad en na er een tijdje vakkundig mee te hebben gejongleerd hebben ze ze met smaak opgegeten. Ze gromden erbij alsof ze het zelf hoogstpersoonlijk gevonden hadden!! ;D

Groetjes,

Fieke
Door sylvia
Sennaruby schreef: Gisteren hebben ze een eendagskuikentje gehad en na er een tijdje vakkundig mee te hebben gejongleerd hebben ze ze met smaak opgegeten. Ze gromden erbij alsof ze het zelf hoogstpersoonlijk gevonden hadden!! ;D

Groetjes,

Fieke
Leuk is dat he dat grommen ;D
Door sylvia
Sennaruby schreef: Gisteren hebben ze een eendagskuikentje gehad en na er een tijdje vakkundig mee te hebben gejongleerd hebben ze ze met smaak opgegeten. Ze gromden erbij alsof ze het zelf hoogstpersoonlijk gevonden hadden!! ;D

Groetjes,

Fieke
Vroeger thuis hadden wij met enige regelmaat nesten perzen en dat was altijd zo lachen als er eendagskuikens werden gebracht door de kuikenboer. 30 kilo kuikens die nog moesten afkoelen dus uitleggen op de grond (achter de bank op de plavuizen en dan na een uurtje de vriezer in) als er dan ronlopende kittens waren en die zagen daar ineens die kuikens dan lag je helemaal plat van de lach, grommen springen, sluipen, schijnbewegingen, er schuin op af rennen en dan op het laatst met een salto ervandaan springen en als ze er dan eindelijk in durfde springen dan zag je elke keer de kuikens boven de bankleuning uitvliegen ;D
Door *Robin*
sylvia schreef: Vroeger thuis hadden wij met enige regelmaat nesten perzen en dat was altijd zo lachen als er eendagskuikens werden gebracht door de kuikenboer. 30 kilo kuikens die nog moesten afkoelen dus uitleggen op de grond (achter de bank op de plavuizen en dan na een uurtje de vriezer in) als er dan ronlopende kittens waren en die zagen daar ineens die kuikens dan lag je helemaal plat van de lach, grommen springen, sluipen, schijnbewegingen, er schuin op af rennen en dan op het laatst met een salto ervandaan springen en als ze er dan eindelijk in durfde springen dan zag je elke keer de kuikens boven de bankleuning uitvliegen ;D
daar had ik bij moeten zijn!! ;D ik had in me broek gez**en van het lachen ;D ;D ;D
Door Sultan
Poezen en kuikens, een vermakelijke combi :D
Tenminste, met 2 van onze 6 poezenbeesten, de rest vind het absoluut niet iets eetbaars, kijkt of ruikt er zelfs niet eens aan ???
De 2 bandieten( want dat zijn het) vinden ze geweldig!!
Joris, een lekkere kater eet ze in hun geheel, voor Suus, en mini-meisje van ruim een jaar, moet ik altijd de kop eraf knippen. En dan is het spelen, grommen en eten!!
De rest zit er zwaar afkeurend naar te kijken...... :-\
Hoe halen die 2 het in hun hoofd om zoiets te eten ??? ??? ??? Nee, een klein hapje KVV is alles wat er in gaat, en soms wat stelen uit de bak van de honden als ik die sta te vullen met barf......
Het blijven rare beesten die poezen, maar o zo lief ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door