Moderators: koekje, pearlsofpassion
Tineke * schreef: Ik heb vandaag de kuikens in de blender gedaan voor de kittens(jaha Binky en z'n vriendin).getver
En nu hebben ze het lekker opgegeten,met alles er op en er aan.
Tineke
p.s.ik bedoelde met de staafmixer sorry.
Bernadette schreef: Klinkt misschien wat raar, maar ik heb liever zo'n kuikentje dan onherkenbare stukken (afval)vlees...Gisteren hebben ze een eendagskuikentje gehad en na er een tijdje vakkundig mee te hebben gejongleerd hebben ze ze met smaak opgegeten. Ze gromden erbij alsof ze het zelf hoogstpersoonlijk gevonden hadden!!
Is het opgegaan? Hoe vonden ze het!
Sennaruby schreef: Gisteren hebben ze een eendagskuikentje gehad en na er een tijdje vakkundig mee te hebben gejongleerd hebben ze ze met smaak opgegeten. Ze gromden erbij alsof ze het zelf hoogstpersoonlijk gevonden hadden!!Leuk is dat he dat grommen
Groetjes,
Fieke
Sennaruby schreef: Gisteren hebben ze een eendagskuikentje gehad en na er een tijdje vakkundig mee te hebben gejongleerd hebben ze ze met smaak opgegeten. Ze gromden erbij alsof ze het zelf hoogstpersoonlijk gevonden hadden!!Vroeger thuis hadden wij met enige regelmaat nesten perzen en dat was altijd zo lachen als er eendagskuikens werden gebracht door de kuikenboer. 30 kilo kuikens die nog moesten afkoelen dus uitleggen op de grond (achter de bank op de plavuizen en dan na een uurtje de vriezer in) als er dan ronlopende kittens waren en die zagen daar ineens die kuikens dan lag je helemaal plat van de lach, grommen springen, sluipen, schijnbewegingen, er schuin op af rennen en dan op het laatst met een salto ervandaan springen en als ze er dan eindelijk in durfde springen dan zag je elke keer de kuikens boven de bankleuning uitvliegen
Groetjes,
Fieke
sylvia schreef: Vroeger thuis hadden wij met enige regelmaat nesten perzen en dat was altijd zo lachen als er eendagskuikens werden gebracht door de kuikenboer. 30 kilo kuikens die nog moesten afkoelen dus uitleggen op de grond (achter de bank op de plavuizen en dan na een uurtje de vriezer in) als er dan ronlopende kittens waren en die zagen daar ineens die kuikens dan lag je helemaal plat van de lach, grommen springen, sluipen, schijnbewegingen, er schuin op af rennen en dan op het laatst met een salto ervandaan springen en als ze er dan eindelijk in durfde springen dan zag je elke keer de kuikens boven de bankleuning uitvliegendaar had ik bij moeten zijn!!![]()