Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Wij gaan te veel eten, te weinig drinken, te veel TV kijken en te weinig slapen denk ik :biggrin2:

Voor Scott staan er 2 snuffeldozen klaar, hij krijgt een lekkere kluif en ik maak nog een rustig plekje binnen (naast de bench, 3 manden en de bank ;) )en dan komen we er wel door. Ik geef 'm niks kalmerends maar spuit zo nog wat Adaptil in z'n bench en heb voor nood nog Bach rescue liggen.

Het vuurwerk is hier al redelijk gaande en Scott ligt nog lekker in z'n mand.
Heb wel keihard Rage against the machine opstaan nu dus dat overstemt t geweld buiten lekker :cool:
Wij zijn in de Ardennen en we hebben vanmiddag dik 3 uur gelopen met ze, een wandeling die wel al 4 jaar niet hebben gewandeld ivm ouderdom van Jesse/Dusty. Voor Misty was het ook echt de max. Alles ligt nu voor pampus. Vanavond misschien nog een ronde camping maar misschien ook alleen de tuin. Voor nu nog geen vuurwerk gehoord hier (zoals elk jaar). Zelf wat toastjes, wat netflix en verder niets. Afwachten tot na 0.00 dan pa en ma bellen en dan hopelijk rond 01.00 naar bed :cool:
Pippa reageert wisselend op het vuurwerk. De harde knallen gaan meestal prima. Ze is de gaskanonnen gewend in de polder. Het siervuurwerk reageert ze binnen op met geblaf. De snuffelmat ligt klaar, bomvol snoep, die schuif ik om 00.00 uur onder haar neus.
We zijn in Garderen en brengen de avond door bij mijn ouders.
Lizzy schreef:TV kijken kan niet? Ik word nieuwsgierig :biggrin2: ! Bewust geen TV?

Dat verplichte opblijven is ook irri......
Ik dacht dat 1 van de honden van "Laika" daar onrustig van wordt, van de tv.
Afbeelding

Afbeelding

Bollen en bubbels!

Moyra heb ik vanmorgen naar de vaste oppas gebracht. Het is hier in het durp veel te onrustig voor haar en daar ligt ze, samen met een groep hondenvriendjes, lekker rustig te slapen. Kreeg net nog een appje door, dat zag er heel relaxed uit. :)
Straks een soepie en quiche. Vanavond een kaasplankje, en misschien nog iets uit de frituur.
Wij zijn gewoon thuis, puzzeltje leggen, beetje internetten. Ik heb een stapel tijdschriften om te bladeren, en anders een boek. Zaaaaai, maar heerlijk rustig. ;D
Meneer steekt om twaalf uur wat vuurwerk af. Daarna maak ik het niet te laat, want ik heb al moeite om wakker te blijven totaan de jaarwisseling. :-[ ;D
Ik ben thuis met de twee mannen, die af en toe wel opschrikken van een harde knal, maar verder eigenlijk wel relaxt zijn. Op dit moment heeft Tobias meer last van een krijsende Yoko Ono op NPO 2 dan van de knallen ;D
Hier in Zeist knalt het al behoorlijk en vanaf de 8e etage heb ik een prachtig uitzicht over de omgeving. Ik heb al prachtige fonteinen gezien. We hebben in de namiddag nog een wandeling gemaakt. Afhankelijk van hoe erg het wordt laat ik ze rond een uur of negen nog even een plas doen buiten.

Ik moet zeggen: ik hoor de knallen op de achtste etage veel harder dan toen ik nog in mijn rijtjeswoning in Amsterdam zuidoost woonde. Zal wel iets te maken hebben met het feit dat het niet meer geblokkeerd wordt door andere huizen wanneer je zo hoog woont.

Straks lekker eten, een paar hapjes voor mezelf en de tv aan.
Er ging langs hier een brandweerwagen richting Eelke.

Hier gaan zo de kinders naar bed en slapen hopelijk.
Dan heb ik prefab-hapjes en toastjes. Misschien blijft meneer binnen zitten ipv in zijn hok. Dan voor 12 uur kleuter wakker maken en de olijke tweeling zal zelf wel wakker worden om die tijd.
Voor ons en kleuter dan proosten met spa appel.
Gewoon, zoals elke avond :)
Muziekje aan, beetje hangen... Gaan na het journaal wel ff samen bankhangen en vannacht flesje champagne open trekken :)
Honden zijn do-able, Jacy is wat nerveus want er zijn lichtjes buiten en die krijg je niet onder controle >:( en ze moeten doen wat 'baas border collie' zegt en ze luisteren niet, maar hij is wel stil en gaat soms ook rustig voor het raam liggen...

Hoop dat het goed gaat met Eelke nou ze geen bushokje heeft... Ik kreeg deze doorgestuurd, wat een idioten daar in dat krankzinnige land...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Fozzy is boos!
Hij wil buiten liggen ( ligt ie savonds en smachtsnachts altijd eigenlijk) maar die teringoorlogszone net over de grens is ook tot hier te horen en dat bevalt hem voor geen meter. Hij is niet echt bang of zo maar gewoon enorm chagrijnig >:( Hij houdt toch wel van zijn rust bij buiten liggen ::)
Oli heeft gewoon buiten gelegen en Maci is ook de buiten geweest( maar die denk ik een gegeven moment ook mwah toch weer binnen)
Zijn er al mensen melancholisch?

Ik niet, maar voor de rest alvast om in de stemming te komen een bloemlezing :P
2018 was ook hier een bewogen jaar.
Het was het jaar waar Vera bijna dood is gegaan. Door een nog onbekende en waar we vast nooit achter gaan komen bacterie heeft ze een paar weken voor haar 4e verjaardag een sepsis (bloedvergiftiging) gekregen en dat was heel erg kantje boord. Al haar organen vielen 1 voor 1 uit en ze kreeg steeds meer bloedingen. Uiteindelijk werden er afwijkende witte bloedcellen gevonden, wat een verdenking voor leukemie was. Toen ze met ambulance van het zkh hier naar het Sophia kinderzkh werd gebracht, ging het daar langzaam beter en mocht ze terug naar hier en was ze vlak voor haar verjaardag weer thuis.
2018 was het jaar waarin Ot weer naar buiten mocht. De tuin/het erf is voor Ot niet af te zetten, want Ot heeft nog steeds haar turndiploma en de tuin is ook erf waar meneer bij zijn werkruimte moet komen met busje of vrachtwagen. Ot lijkt gelukkig niet heel ver weg te gaan en hopelijk gaat ze gewoon dood van ouderdom (over meer dan 15 jaar).
2018 was het jaar waarin Sien een hele goede muizenvanger bleek. Dat hadden we nou nooit achter haar gezocht en Sien zelf denk ik ook niet ;D
Het jaar waarin Vera naar school ging en haar gehoor binnen het normale horende spectrum is gaan vallen en ze steeds minder oorontstekingen kreeg. Ze ging daar (en natuurlijk thuis) beter praten en ook gelijk lezen enzo.
2018 was ook het jaar waarin ik op de valreep zwanger bleek, ondanks pil en ook weer eens een miskraam kreeg.

Nou, wie nog meer?
In Rotterdam kwam ik 's avonds niet meer buiten op deze avond, maar in Nieuw-Buinen ga ik zo nog een rondje met de hondjes doen. De oudste is nu 15 jaar en 7 1/2 maand en trekt zich niks aan van het vuurwerk. Om 5 uur liepen we nog in het donker langs het water te ballen........ De jongste wordt deze week 10 maanden en verblikt of verbloost niet van het vuurwerk, is zelfs al een paar keer in de tuin gaan kijken wat er allemaal gebeurt.
Wij houden het heel rustig, om 9 uur kijken naar Eastenders en verder weet ik het nog niet. Vorig jaar in Rotterdam lag ik al om half 11 in bed, net als andere jaren. De Top 2000 aan en net doen of het afschuwelijke geknal er niet was.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door