Ik ben vanmorgen met Joey bij een bioresonantie-therapeute geweest. Voor meer info zie
www.bioresonantie.nl
Zij heeft hem helemaal ´doorgemeten´en daar kwamen een aantal dingen uit naar voren. Ik weet het niet meer precies allemaal, maar het belangrijkste vond ik toch wel dat zn voer geen problemen oplevert en hem zefs goed doet. Wel had hij een metaalvergiftiging (hij heeft net vorige week een enting gehad, dus formaldehyde, aluminium en weet ik veel wat daar allemaal voor troep inzit zat nog in zn lijfje.....) en ook de frontline maakte hem ziek

Wat hij niet had was een vlooienallergie (wat een half jaar geleden wel uit een bloedtest kwam) en wel een huisstofmijt reactie (wat ook uit de bloedtest was gekomen)
Oh ja, hij had ook een candida schimmeltje bij zich, en die komt dus opzetten wanneer zijn weerstand om welke reden dan ook (entingen, frontline behandeling enz.) vermindert.
Ook nog een hormonale stoornis daar eigenlijk zn hele lichaam uit balans is, dat had ik ook al wel gemerkt omdat hij de laatste tijd errug hitsig is, hij likt grassprietjes, gaat dan kwijlen en klappertanden en wil onze kat berijden

Pfff, al met al een heel verhaal, waar ik slechts die dingen van heb opgeschreven die mij bij zijn gebleven maar hij heeft meteen ook een behandeling gehad en over drie weken gaan we nog eens een keertje heen. Ik ben benieuwd................