Bedankt voor de reacties!
Dinky89, ik was nog niet zo ver om het internet af te struinen, fijn dat je me vast een website gegeven heb. Ik moet er dan meerdere kopen om boven de 50 euro uit te komen, anders wordt het met de verzendkosten erbij toch weer duur(der).

Maar dat maakt niks uit denk ik. Eventjes rekenen en tellen hoeveel ik nodig zal hebben.
Hope, bedankt voor alle informatie!
Wat lastig dat Nelson (ook) allergisch bleek voor die poeder! Ik zou graag jouw potje willen overnemen, ik zal je een pb sturen.

O jee, die pens.

Ik heb een enkelvoudige mix gezocht en helemaal niet gecontroleerd of er ook pens in zit.
Dat is wel een goede opmerking van je! Bandit kan namelijk niet tegen granen.
Het is zeker dat hij niet tegen rund en kip kan. De dermatoloog schrapt dan ook alle kipachtigen (kalkoen). Ik heb een sterk vermoeden dat hij niet tegen konijn en haas kan.
Voorlopig krijgt hij nog lam. Daarna kan ik naar geit gaan. Maar dan heeft hij nog steeds 2 diersoorten, dan is het toch nog steeds 'nodig' om die poeder te geven (misschien iets minder qua hoeveelheid)?
Ik vind barfen nog even te 'eng' en nieuw, vandaar dat ik nog liever de 'kvv' geef.

Het is al zoveel aanpassen en mijn weg vinden qua mijten en een eliminatiedieet.
Bij kvv hoef ik me niet druk te maken over de verhoudingen e.d. en ik pak het kant en klaar uit de diepvries.
Wie weet in de toekomst. Voor Bandit zou ik het graag willen!
Tje, dat er iets met de MDM-hazenvlees niet goed ging, vervelend zeg!