Moderators: koekje, pearlsofpassion
hannabelgje schreef: Eentje met cardiomyopathie, eentje Fip, eentje leucose, twee nierfalen en eentje leverfalen.Damn, dat is echt wel heftig.
BlackScorpion schreef: Damn, dat is echt wel heftig.Je hoort het inderdaad veels te veel over die fip
En FIP, daar moeten ze echt wel eens iets tegen vinden.
Hoeveel ik hoor die aan FIP sterven, niet normaal meer.
Alvast sterkte.
Goed nieuws dat ze gegeten heeft, duimpjes dat ze er toch doorkomt en met medicatie nog een tijdje mag bij je zijn!
TTtje schreef: Ontstekingen heeft ze gelukkig niet en tsja, haar weerstand spreekt voor zich. Ze is zo kieskeurig dat we echt alles op het aanrecht kunnen laten staan. Worst en vlees kan je voor haar neus neerleggen maar dan kijkt ze je aan alsof je der wil vergiftigen. Het zijn echt alleen haar brokjes, kattenmelk en dan die staafjes die ik vandaag mee had genomen. Zelfs dan is het ook nog merk gebonden..........Lust ze blikjes vis? Op zich is die kattenmelk al een positief ding. Daar kan je halve theelepels door mengen. Zo minimaal moet je denken.
Dus mocht ze hier uitkomen word het nog een hele grote uitdaging.
san :) schreef: Lust ze blikjes vis? Op zich is die kattenmelk al een positief ding. Daar kan je halve theelepels door mengen. Zo minimaal moet je denken.Nee, dan kijkt ze je aan alsof je der wil vergiftigen. We kunnen ook alles op het aanrecht laten staan. Alleen uitgeperste sinaasappel schillen wil ze nog wel eens uitlikken als ik er 1 laat vallen
Ik blijf duimen dat ze er boven op komt
Sent from my iPhone using Tapatalk