Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Martine-Tom schreef: Mag ik de suggestie doen er een ovenschotel van te maken met koolraap en bloemkool  :biggrin2:
;D ;D ;D
Lizzy schreef: Het smaakt gewoon echt he-le-maal nergens naar :puke:. En het geeft ook nog eens een vies mondgevoel. Dus twee keer bleh :biggrin2:
+1
Hier komt het niet in huis. Hoeven we het ook niet weg te gooien  :P :biggrin2:
Door Borke
monster schreef: Ik eet vaak tofu, na 35 jaar vegetariër zijn heb ik denk geen smaak meer over. Ik marineer het met kikkoman soja, dat trekt erin, dan kruiden erover en in de grill of in blokjes bakken.  :P
Meen je dat? Dat je geen smaak meer over hebt?
Ik dacht altijd dat het vegetariër zijn je smaak eerder zou versterken?
Door K&D
monster schreef: Ik eet vaak tofu, na 35 jaar vegetariër zijn heb ik denk geen smaak meer over. Ik marineer het met kikkoman soja, dat trekt erin, dan kruiden erover en in de grill of in blokjes bakken:P
oh ja, maar dan smaakt zelfs gemalen karton wel. :biggrin2:
Door Lizzy
monster schreef: Ik eet vaak tofu, na 35 jaar vegetariër zijn heb ik denk geen smaak meer over. Ik marineer het met kikkoman soja, dat trekt erin, dan kruiden erover en in de grill of in blokjes bakken.  :P
Ik ben 40 jaar vegetarier maar ik heb nog genoeg smaak over om tofu echt heul smerig te vinden :biggrin2:
Door Lizzy
beginnertje schreef: Je kan er een soort pudding van maken...
Met avocado en rauwe cacaopoeder en dan door de blender. Met andere toevoegingen zal het ook wel gaan, zoals een banaan.
:-X
Je maakt een geintje?!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door