Borke schreef: Dan wacht ik toch eerst op een goed recept van een ervaringsdeskundige die zegt dat het lekker isSja, soms moet je zelf het pad vrij maken hoor!
Dat mis ik nog even![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef: Dan wacht ik toch eerst op een goed recept van een ervaringsdeskundige die zegt dat het lekker isSja, soms moet je zelf het pad vrij maken hoor!
Dat mis ik nog even![]()
Esther Q schreef: Sja, soms moet je zelf het pad vrij maken hoor!Tja... mooi gesproken Esther![]()
Borke schreef:Mag ik de suggestie doen er een ovenschotel van te maken met koolraap en bloemkool![]()
![]()
Martine-Tom schreef: Mag ik de suggestie doen er een ovenschotel van te maken met koolraap en bloemkool![]()
Lizzy schreef: Het smaakt gewoon echt he-le-maal nergens naar+1. En het geeft ook nog eens een vies mondgevoel. Dus twee keer bleh
monster schreef: Ik eet vaak tofu, na 35 jaar vegetariër zijn heb ik denk geen smaak meer over. Ik marineer het met kikkoman soja, dat trekt erin, dan kruiden erover en in de grill of in blokjes bakken.Meen je dat? Dat je geen smaak meer over hebt?![]()
monster schreef: Ik eet vaak tofu, na 35 jaar vegetariër zijn heb ik denk geen smaak meer over. Ik marineer het met kikkoman soja, dat trekt erin, dan kruiden erover en in de grill of in blokjes bakken.oh ja, maar dan smaakt zelfs gemalen karton wel.![]()
monster schreef: Ik eet vaak tofu, na 35 jaar vegetariër zijn heb ik denk geen smaak meer over. Ik marineer het met kikkoman soja, dat trekt erin, dan kruiden erover en in de grill of in blokjes bakken.Ik ben 40 jaar vegetarier maar ik heb nog genoeg smaak over om tofu echt heul smerig te vinden![]()
beginnertje schreef: Je kan er een soort pudding van maken...
Met avocado en rauwe cacaopoeder en dan door de blender. Met andere toevoegingen zal het ook wel gaan, zoals een banaan.