Martine-Tom schreef: Dan kan je beter een sexy tuinman aanschaffen...veel leuker dan een nieuwe knieIk zou nog even wachten met de aanschaf. Wie weet is de nieuwe buurman wel wat 8)![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Dan kan je beter een sexy tuinman aanschaffen...veel leuker dan een nieuwe knieIk zou nog even wachten met de aanschaf. Wie weet is de nieuwe buurman wel wat 8)![]()
Kaela schreef: Ik zou nog even wachten met de aanschaf. Wie weet is de nieuwe buurman wel wat 8)
Lil schreef: Dames!Ik lees niets geks![]()
![]()
Op mijn eerste vraag of de nieuwe buurman jong, knap en vrijgezel was zei mijn buuf dat hij kaal isWeet iemand daar een oplossing voor?
Misschien toch maar die tuinman. Of eigenlijk: sparen en zorgen dat die tuin fatsoenlijk wordt aangelegd, scheelt enorm veel werk.![]()
![]()
Mini's 3-tal schreef:Kaal is toch niet mooi....
Ik lees niets geks![]()
Lil schreef: Kaal is toch niet mooi....Het is beter dan een optrekkend voorhoofd, hahaha. Mijn haar is achter heel dik en vooraan en bovenop wordt het snel dunner. Dan vraag ik Maxi liever om er met de tondeuse overheen te gaan.
Kan ik als jonge meid niet mee aankomen met een kale vent (vroeg zich ook af hoe oud dat dan wel niet is. Wat de buuf een knul noemt kan alsnog een heel stuk ouder dan mij zijn).
eelke schreef: Kaal kan best mooi zijn!+1!!!! Dus gewoon afwachten Lil, wie weet heeft ie wel hele groene vingers 8)
smulpaap schreef: Is dit niets voor je LilOh my!![]()
![]()
eelke schreef: Kaal kan best mooi zijn!Ja hoor, dat zou best mooi kunnen zijn.
smulpaap schreef: Is dit niets voor je LilAls ik aan het werk ben, mag hij rustig tijdens mijn afwezigheid mijn huisje poetsen. Niets op tegen.![]()
![]()