Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Martine-Tom schreef: Dan kan je beter een sexy tuinman aanschaffen...veel leuker dan een nieuwe knie  :biggrin2:
Ik zou nog even wachten met de aanschaf. Wie weet is de nieuwe buurman wel wat  8)
Door Martine-Tom
Kaela schreef: Ik zou nog even wachten met de aanschaf. Wie weet is de nieuwe buurman wel wat  8)
:biggrin2:

*Buurman wat doet u nu????*
8)
Door Lil
Dames!  >:( :P :biggrin2:

Op mijn eerste vraag of de nieuwe buurman jong, knap en vrijgezel was zei mijn buuf dat hij kaal is  :-\ Weet iemand daar een oplossing voor?

Misschien toch maar die tuinman. Of eigenlijk: sparen en zorgen dat die tuin fatsoenlijk wordt aangelegd, scheelt enorm veel werk.  ;) :)
Door EliScooby
Lil schreef: Dames!  >:( :P :biggrin2:

Op mijn eerste vraag of de nieuwe buurman jong, knap en vrijgezel was zei mijn buuf dat hij kaal is  :-\ Weet iemand daar een oplossing voor?

Misschien toch maar die tuinman. Of eigenlijk: sparen en zorgen dat die tuin fatsoenlijk wordt aangelegd, scheelt enorm veel werk.  ;) :)
Ik lees niets geks ::)
Door Lil
Mini's 3-tal schreef:
Ik lees niets geks ::)
Kaal is toch niet mooi....

Kan ik als jonge meid niet mee aankomen met een kale vent (vroeg zich ook af hoe oud dat dan wel niet is. Wat de buuf een knul noemt kan alsnog een heel stuk ouder dan mij zijn).
Door EliScooby
Lil schreef: Kaal is toch niet mooi....

Kan ik als jonge meid niet mee aankomen met een kale vent (vroeg zich ook af hoe oud dat dan wel niet is. Wat de buuf een knul noemt kan alsnog een heel stuk ouder dan mij zijn).
Het is beter dan een optrekkend voorhoofd, hahaha. Mijn haar is achter heel dik en vooraan en bovenop wordt het snel dunner. Dan vraag ik Maxi liever om er met de tondeuse overheen te gaan.
Door Kaela
eelke schreef: Kaal kan best mooi zijn!
+1!!!! Dus gewoon afwachten Lil, wie weet heeft ie wel hele groene vingers  8)
Door Kaela
smulpaap schreef: Is dit niets voor je Lil  :biggrin2:

Afbeelding
Oh my!

Dan neem je maar beter een tuinman Lil!!!!

O nee, iets met: het gaat om het innerlijk  ::) :P ;D
Door Charlie Angel
eelke schreef: Kaal kan best mooi zijn!
Ja hoor, dat zou best mooi kunnen zijn. :biggrin2:

We duimen gewoon dat het stiekum toch een leuke jonge vent is Lil, die nieuwe buurman. :biggrin2:
Door Lil
smulpaap schreef: Is dit niets voor je Lil  :biggrin2:

Afbeelding
Als ik aan het werk ben, mag hij rustig tijdens mijn afwezigheid mijn huisje poetsen. Niets op tegen.  ::)
Door Martine-Tom
Kaal is helemaal hip! Enne...in t donker zie je er niks van hoor en proeven doe je het ook niet  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door