Parelridder schreef:
Zou je haar info hier met ons willen/kunnen delen? Ik vind het zo bezwaarlijk zelf ook contact op te nemen, kost haar dan klauwen met tijd om steedfs min of meer dezelfde info te verstrekken..
Ze werkt al meerdere jaren met deze nosodes (intensief nu 2, bijna 3 jaar) en heeft tot nu toe alleen maar goede ervaringen. Noot Lizzy: je kunt je afvragen hoeveel dat zegt natuurlijk. Tannetje Koning vaccineert echt minimaal Lepto en volgens mij heeft Tannetje daar ook prima ervaring mee. Anneke is er mee begonnen naar aanleiding van dezelfde onderzoeken die wij hier genoemd hebben. Ze werkt niet alleen met Lepto nosodes maar ook met DHP nosodes.
De Lepto nosodes alleen (dus niet met DHP) maar wel met de 4 serovars (als in de nieuwe Lepto-4 enting) kosten 26,75 euro per hond. Daar komen dan nog verzendkosten bij.
Ik heb op haar verzoek een email gestuurd met daarin wat ik precies wilde hebben, mijn adres waar het naar toe gestuurd moet worden, ik krijg ze thuisgestuurd met een factuur. Ja en weet je, ik weet echt helemaal niet of zij er op zit te wachten een stroom emails binnen te krijgen met "Hallo, ik wil graag lepto nosodes, kunt u die sturen aan XXXX". Dus dat zullen jullie toch zelf uit moeten vinden, ben ik bang.
Overigens denk ik dat iedereen er goed van doordrongen moet zijn dat dit een alternatieve manier van vaccineren is. En het voelt voor mij al een beetje aan als schijnveiligheid. Ik wil niet enten maar niet enten tegen Lepto vind ik dan ook weer eng. Wel enten is voor mij echt geen optie, aangezien ik mijn twee kleintjes met rabies heb moeten laten enten onlangs. Dus doe ik de nosodes, ik weet dat deze niet schadelijk zijn. Maarrrrr, ik weet ook niet of het echt werkt. Je kunt op Internet meer dan genoeg artikelen lezen waar in staat dat deze manier van homeopathie bedrijven niet de manier is. Je kunt ook genoeg artikelen vinden waar je kunt lezen dat dit helemaal niet kan werken. Etc. Dus nou ja, dit is eigenlijk meer een soort van "denk er goed over na" boodschap van mij, voor wat het waard is.