In België chips de DA in tegenstelling tot NL, waar dit aan de Raad voorbehouden is bij stamboompups

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
chipjolie schreef: Hihihi grappig!In NL gebeurt dit inderdaad door de RvB. In BE gebeurt ALLES door DA
Maar.. Door de dierenarts gechipt? Dat moet toch altijd alleen door de raad? Of ben ik nu in de war met de paarden
Extreme schreef:Nazgûl = Reutje. N'Tess: Teefje.ow wat leuk, er blijven er dus 2
Waarom juist deze pupkes (wat zijn het reu/teef?).
Fenixjuh schreef:Ik wil wel zo'n bakje, maar ze worden me toch te groot hoor.. En als ik dan hoor dat ze 2,5 kg per dag eten....
![]()
![]()
orinake schreef: Nazgûl = Reutje. N'Tess: Teefje.Ben je van plan om met beide in de toekomst, mits alles goed is/gaat, te fokken?
Waarom net die 2?
Karakter, looksBeiden zijn Alfa types.
Normaal bleef er alleen een teefje, maar Nazgûl springt er zo fel uit dat Fanne deze hier wil houden.
Extreme schreef: Ben je van plan om met beide in de toekomst, mits alles goed is/gaat, te fokken?Beide zullen (mits alle testen ok en uitgroeien zoals we verwachten) ingezet worden in de kennel.
Beide zijn alfa types, geen ervaring met grote(re) roedels, maar gaat dit geen problemen geven als je van te voren al weet dat beide een alfa type zijn?