Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sultan
Ja, verliefd.... :smitten: Wat een heerlijk stel!!

In België chips de DA in tegenstelling tot NL, waar dit aan de Raad voorbehouden is bij stamboompups ;)
Door orinake
chipjolie schreef: Hihihi grappig!
Maar.. Door de dierenarts gechipt? Dat moet toch altijd alleen door de raad? Of ben ik nu in de war met de paarden
In NL gebeurt dit inderdaad door de RvB. In BE gebeurt ALLES door DA :)
Wij zien niemand meer van Sint Hubertus.
DNA afname gebeurt ook bij de DA en zij sturen deze op.
Extreme schreef: :biggrin2: ow wat leuk, er blijven er dus 2  :circle:
Waarom juist deze pupkes (wat zijn het reu/teef?).
Nazgûl = Reutje.  N'Tess: Teefje.
Waarom net die 2?
Karakter, looks :) Beiden zijn Alfa types.
Normaal bleef er alleen een teefje, maar Nazgûl springt er zo fel uit dat Fanne deze hier wil houden.
Fenixjuh schreef: :smitten: Ik wil wel zo'n bakje, maar ze worden me toch te groot hoor.. En als ik dan hoor dat ze 2,5 kg per dag eten....  :shy: :shy:

Ze eten niet allemaal 2.5kg per dag hoor :)
Illa en Isack eten normaal 1.5kg/dag (Illa nu nog wel wat extra aangezien de pups ondanks hun 7 weken nog steeds af en toe aan de melkbar aanschuiven :)
De pups eten met zijn 10 nu 6kg tot 8kg KVV/dag (+ hun extraatje bij de mama).
Ik ben wel trots op men puppekinders, dit is het eerste nest dat ik zuiver op vers groot breng. (Vorige nesten durfde ik dat niet goed en kregen ze brokken bij  :-[)
Door Extreme
orinake schreef: Nazgûl = Reutje.  N'Tess: Teefje.
Waarom net die 2?
Karakter, looks :) Beiden zijn Alfa types.
Normaal bleef er alleen een teefje, maar Nazgûl springt er zo fel uit dat Fanne deze hier wil houden.
Ben je van plan om met beide in de toekomst, mits alles goed is/gaat, te fokken?
Beide zijn alfa types, geen ervaring met grote(re) roedels, maar  gaat dit geen problemen geven als je van te voren al weet dat beide een alfa type zijn?
Door orinake
Extreme schreef: Ben je van plan om met beide in de toekomst, mits alles goed is/gaat, te fokken?
Beide zijn alfa types, geen ervaring met grote(re) roedels, maar  gaat dit geen problemen geven als je van te voren al weet dat beide een alfa type zijn?
Beide zullen (mits alle testen ok en uitgroeien zoals we verwachten) ingezet worden in de kennel.
Wat hun karakters betreft verwacht ik geen problemen. Zowiso reu vs teef heeft hier nog nooit problemen gegeven.
Als ons NL teefje hier ook is dan hebben we 3 reuen - 3 teven. En ze zitten nooit met 6 tegelijk samen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door