Heb de druppels van CDvet ook sinds enkele dagen voor mijn hondje. In mijn tuin en in het bos hier zitten heel veel teken. Moet dus iets gebruiken.
Hoop dat de druppels snel gaan aanslaan want vandaag had ze er weer een vastgehaakt aan haar poepgaatje. Zat er al even want was al volgezogen zo sneu. De band heb ik geprobeerd voor de kat maar blijkbaar ben ik zelf allergisch voor die band in de link hierboven mijn gezicht stond in de brand, geloof dat er neem in zit.
Voor mijn hondje had ik vorig jaar de scalibor band gehaald toen ze zo onder de teken zat ondanks pipetten als advantix en frontline maar ze werd gek van de jeuk van de scalibor. Stond in de bijluister dat je hem dan 2 dagen af moest doen en daarna weer om ja dag. Hondje werd gek van die band. Nekje was ook rood erdoor en ze kon dus niet slapen (en ik dus ook niet) van de jeuk. Dus hoop dat de CDver snel aanslaat.
Voor de kat heb ik antivlooien pillen gekocht bij Eko-Pets ook. Alleen heeft ze ze een paar dagen gegeten naast de antiwormen snoepjes maar nu moet madam het niet meer. Aangezien ik dus niet tegen die band kan weet ik nu ff niet wat ik voor de kat nog kan proberen.

Gebruik sowieso omgevingsspray 1x per 3 maanden.