Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik heb bedacht dat ik in een jaar tijd, 3 konijntjes en 2 gerbils ben verloren. Dat is best heftig. En een geliefde haan. Dat was m'n eigen beslissing en de juiste, maar ik mis hem wel.

En er zit met Thunder nog een gerbil aan te komen. Die doet steeds verder, zodat ik het gevoel krijg dat hij gewoon nooit gaat sterven. Maar dat is natuurlijk niet zo. Als hij het nieuwe jaar haalt zou dat echt wel een mirakel zijn.

Maar het is wel te hopen dat het voor de rest van de dieren wat beter gaat de eerstvolgende tijd. Heb er wel eventjes genoeg van. :'(
Siberienne schreef: zo 17 okt 2021, 21:49 Als je Pinterest opent nadat je dit topic hebt gelezen en je komt deze tegen als eerste..
Ik had het ook niet droog gehouden hoor...

Sterkte! :bigarmhug:
pearlsofpassion schreef:Maar het is wel te hopen dat het voor de rest van de dieren wat beter gaat de eerstvolgende tijd. Heb er wel eventjes genoeg van. :'(
Pff.... inderdaad. Op een gegeven moment is het glas echt wel vol. Ook voor jou een knuffel... :bigarmhug:
De dag begon al met een stom mailtje;

Hoera, Joep is vandaag jarig!

Namens de NDG wil ik u van harte feliciteren met de verjaardag van Joep. De gegevens van de chip van Joep zijn geregistreerd bij de NDG, dus ook de geboortedatum. Misschien is dit voor u een goed moment om te controleren of de contactgegevens nog wel kloppen. Wellicht bent u het afgelopen jaar verhuisd of heeft u een ander telefoonnummer gekregen. Het volgende is bij ons bekend:

Dus ook maar meteen als overleden opgegeven. Stom hoor. Ik heb in al die 12 jaar dat er een chip op mijn naam staat (en een tijdje dus ook 2 chips) nooit een mail gehad. En dan net nu.
eelke schreef: wo 08 dec 2021, 15:01 De dag begon al met een stom mailtje;

Hoera, Joep is vandaag jarig!

Namens de NDG wil ik u van harte feliciteren met de verjaardag van Joep. De gegevens van de chip van Joep zijn geregistreerd bij de NDG, dus ook de geboortedatum. Misschien is dit voor u een goed moment om te controleren of de contactgegevens nog wel kloppen. Wellicht bent u het afgelopen jaar verhuisd of heeft u een ander telefoonnummer gekregen. Het volgende is bij ons bekend:

Dus ook maar meteen als overleden opgegeven. Stom hoor. Ik heb in al die 12 jaar dat er een chip op mijn naam staat (en een tijdje dus ook 2 chips) nooit een mail gehad. En dan net nu.
Oh, dat is niet tof.
18 Dec 2011 -18 Dec 2021
Het is vandaag precies 10 jaar geleden lieve Milo . Toen we je op dit tijdstip lieten gaan
En wat was de aankomende kerst een k*t kerst . Wij hadden verdriet , heel veel verdriet :'( ons bijzondere hondje was niet meer . Nooit mankeerde je wat . Je was een taaie rakker . Maar toen je ziek werd was het goed fout . De dag voor inslapen kwam je mensenkind nog , om alvast afscheid van je te nemen . Je tilde je hoofdje op , zo zwak als je was . Blij om je mensenkind te zien . Maar op de dag van inslapen kwam je mensenkind weer . Hij kon het niet opbrengen om te gaan werken . Met zn allen hebben we afscheid van je genomen . En een heel bijzonder hondje was heengegaan . Je kwam als twee jarige bij ons , had zes bazen versleten . Op een dag werd je zwervend en flink vermagerd aangetroffen in de stad . Door een asiel medewerker die je herkende . Bloed zweet en tranen heeft het gekost om je weer op de rails te krijgen . Verknipt als je was ,en panisch bang voor mannen . Het heeft vier jaar geduurd voordat je mannen weer vertrouwde . Met dank aan een kanjer van een GT en een personal trainer kwam je weer op de rails . Al hield je altijd je gebruiksaanwijzing . Maar je werd een enorm lief hondje . Je hing als een klit aan je baasjes . Jouw quality time was bv samen met de kano weg . En onderweg een lekkere duik nemen . En altijd mee op vakantie , jij kon nergens logeren . Je was een echtezonaanbidder , toen je er niet meer was,keek ik geregeld richting hszelnootboom, dat was je plekje in het zonnetje . Uren hebben we gedwaald in jullie geliefde polder , samen met je grote vriendin Tessa , mollen scoren en lekker de sloot induiken . Toen Noa als herplaatser kwam werden jullie de allerbeste maatjes , onafscheidelijk waren jullie . Of met poes Nina, lekker samen kroelen . En freddy , mijn tamme ratje zat onder toezicht naast je . Freddy zat oom vaak op mijn schouder onder mn lange haren . Als ik de deur uitging begon je te blaffen . Vergeet freddy niet , die zit nog onder je haren verstopt . Je was onze langst levende herplaatser en bent nog 13 jaar bij ons geweest . En je bent en blijft onvergetelijk . Je zit nog steeds heel diep in mijn hart . En zo zal het blijven. Van een zogenaamd onhandelbaar draakje tot aanhankelijke kroelkip . Met heel veel voldoening denk ik aan je terug lieve Milo , met je grote zeiloren :biggrin2:
Bijlagen
20190404_185904.jpg
20190404_185904.jpg (400.35 KiB) 1750 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door