Lizzy schreef:Marije!!!!!!!!!!! Je overtreft jezelf!!!!!!!!!!!!!!!Weer eens wat anders voor m'n oven dan pizza

Ik ga ook gewoon 2 ovens gebruiken.
Omdat het kan

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Marije!!!!!!!!!!! Je overtreft jezelf!!!!!!!!!!!!!!!Weer eens wat anders voor m'n oven dan pizza
MarijeEnBoomer schreef:Weer eens wat anders voor m'n oven dan pizzaKelere.......... Ik val uit mijn stoel! Geen muizen in de buurt?![]()
Ik ga ook gewoon 2 ovens gebruiken.
Omdat het kan
Lizzy schreef:Kelere.......... Ik val uit mijn stoel! Geen muizen in de buurt?Alleen setters
Gatver, hij zit gelijk weer in mijn kop "niet omdat het moet, maar omdat het kan"
cj schreef:Meneer CJ leest niet mee. Hij heeft gekookt. Niet te vreten, echt niet. Ga zo toastjes maken en een blauw aangeslagen vettige keuken in de Dasty zetten.
Saskia
cj schreef:Meneer CJ leest niet mee. Hij heeft gekookt. Niet te vreten, echt niet. Ga zo toastjes maken en een blauw aangeslagen vettige keuken in de Dasty zetten.Je maakt me wel nieuwsgierig.. Wat stond er op het menu?
Saskia
Mowgli schreef:Je maakt me wel nieuwsgierig.. Wat stond er op het menu?Ja dat zou ik ook wel willen weten!
cj schreef:Meneer CJ leest niet mee. Hij heeft gekookt. Niet te vreten, echt niet. Ga zo toastjes maken en een blauw aangeslagen vettige keuken in de Dasty zetten.
Saskia