Moderator: Charlie Angel
Vincent schreef: Hallo allemaal,welkom op BP
Ik ben Vincent en ben woonachtig in Heerlen, zodoende dat ik mij in deze verzamelgroep even voorstel. Ik ben sinds kort overgestapt van brokken naar rauw vlees, na mij eerst ingelezen te hebben op jullie forum ben ik sinds kort lid van het forum en ben dus nog een beginner met barf. Leuk om te zien dat er zo veel mensen zijn die elkaar helpen via de lijntjes, zodat de beestjes allemaal wat lekkers te smullen hebben. Ik heb wat gevogelte(hopelijk ben ik nog niet te laat om rund te bestellen)besteld bij nadia, wat geitjes via dreumelaartje, hoorde dat Bowdi vanuit Roermond richting nuth gaat, dus hopleeijk heeft ze nog plek voor 8 geitjees voor mij in de auto . En kijk er naar uit om jullie te ontmoeten bij het afhalen. Zag nog een topic van een bestelling bij Slagerij West op 28 maart in maastricht. Als er nog andere interessante topics zijn of als jullie nog interessante adressen om te bestellen weten(heb het topic gelezen met adressen per provincie) of tips hebben hoor ik het graag. Mvg Vincent
Vincent schreef: Hallo allemaal,
Ik ben Vincent en ben woonachtig in Heerlen, zodoende dat ik mij in deze verzamelgroep even voorstel. Ik ben sinds kort overgestapt van brokken naar rauw vlees, na mij eerst ingelezen te hebben op jullie forum ben ik sinds kort lid van het forum en ben dus nog een beginner met barf. Leuk om te zien dat er zo veel mensen zijn die elkaar helpen via de lijntjes, zodat de beestjes allemaal wat lekkers te smullen hebben. Ik heb wat gevogelte(hopelijk ben ik nog niet te laat om rund te bestellen)besteld bij nadia, wat geitjes via dreumelaartje, hoorde dat Bowdi vanuit Roermond richting nuth gaat, dus hopleeijk heeft ze nog plek voor 8 geitjees voor mij in de auto . En kijk er naar uit om jullie te ontmoeten bij het afhalen. Zag nog een topic van een bestelling bij Slagerij West op 28 maart in maastricht. Als er nog andere interessante topics zijn of als jullie nog interessante adressen om te bestellen weten(heb het topic gelezen met adressen per provincie) of tips hebben hoor ik het graag. Mvg Vincent
Pamela schreef: Hallo iedereen,Welkom hier op het forum en ik woon in Sittard
Sinds kort nieuw lid hier op het forum.
Moet nog het eea leren dus...
Ook het natuurlijk voeren is nieuw dus met tips ben ik erg blij.
Had me in een andere topic al voorgesteld, maar leek me handig om dat hier ook even te doen.
Ik ben Pamela, woon samen met mijn vriend Gunter in de buurt van Sittard (Einighausen).
We zijn in blijde verwachting van ons eerste kindje.
Helemaal weg van rottweilers. Tijdje terug afscheid moeten nemen van onze
lieve rottie Gondor. Inmiddels ook in blijde 'verwachting' van een nieuw vriendinnetje
(12 april mogen we onze rottweiler-puppy ophalen bij de fokker).
Besloten om natuurlijk te gaan voeren en dus hier terecht gekomen.
Wellicht handig om te vermelden dat ik werkzaam ben in Roermond en Venlo.
Ik rij dus regelmatig die route (A73) en ben ben best bereid, als het op de route ligt wat af te spreken om spullen te brengen of zelf op te halen.
Gr. Pamela
annielaumen schreef: Welkom hier op het forum en ik woon in SittardHallo,
en natuurlijk hier ook een rottweilerfan
Pamela schreef: Hallo,[urlhttp://www.barfplaats.nl/forum/index.php/board,1.0.html][/url]
Sittard is idd om de hoek om het zo maar te zeggen.
Vindt je het ok wanneer ik je in een pb om wat tips vraag over het voeren en een weekmenu?
Heb me ingelezen, maar nog wel wat vragen links en rechts.
Hanlon schreef: Hallo allemaalHey Joke,
Ik kom uit Stein, mijn naam is Joke
Ben nieuw hier en nog zoekende hoe en waar bestellen
Groetjes joke