Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Vincent
Hallo allemaal,
Ik ben Vincent en ben woonachtig in Heerlen, zodoende dat ik mij in deze verzamelgroep even voorstel. Ik ben sinds kort overgestapt van brokken naar rauw vlees, na mij eerst ingelezen te hebben op jullie forum ben ik sinds kort lid van het forum en ben dus nog een beginner met barf. Leuk om te zien dat er zo veel mensen zijn die elkaar helpen via de lijntjes, zodat de beestjes allemaal wat lekkers te smullen hebben. Ik heb wat gevogelte(hopelijk ben ik nog niet te laat om rund te bestellen)besteld bij nadia, wat geitjes via dreumelaartje, hoorde dat Bowdi vanuit Roermond richting nuth gaat, dus hopleeijk heeft ze nog plek voor 8 geitjees voor mij in de auto . En kijk er naar uit om jullie te ontmoeten bij het afhalen. Zag nog een topic van een bestelling bij Slagerij West op 28 maart in maastricht. Als er nog andere interessante topics zijn of als jullie nog interessante adressen om te bestellen weten(heb het topic gelezen met adressen per provincie) of tips hebben hoor ik het graag. Mvg Vincent
Door nova
Vincent schreef: Hallo allemaal,
Ik ben Vincent en ben woonachtig in Heerlen, zodoende dat ik mij in deze verzamelgroep even voorstel. Ik ben sinds kort overgestapt van brokken naar rauw vlees, na mij eerst ingelezen te hebben op jullie forum ben ik sinds kort lid van het forum en ben dus nog een beginner met barf. Leuk om te zien dat er zo veel mensen zijn die elkaar helpen via de lijntjes, zodat de beestjes allemaal wat lekkers te smullen hebben. Ik heb wat gevogelte(hopelijk ben ik nog niet te laat om rund te bestellen)besteld bij nadia, wat geitjes via dreumelaartje, hoorde dat Bowdi vanuit Roermond richting nuth gaat, dus hopleeijk heeft ze nog plek voor 8 geitjees voor mij in de auto . En kijk er naar uit om jullie te ontmoeten bij het afhalen. Zag nog een topic van een bestelling bij Slagerij West op 28 maart in maastricht. Als er nog andere interessante topics zijn of als jullie nog interessante adressen om te bestellen weten(heb het topic gelezen met adressen per provincie) of tips hebben hoor ik het graag. Mvg Vincent
welkom op BP :)

Wil je meedoen aan een vleeslevering, dan zul je in dát topic moeten aangeven wat je wil.

Dus: wil je geitjes van Dreumelaar, dan zul je zelf in het geitjestopic van Dreumelaar moeten reageren ;)
Niemand wordt hier uitgesloten van deelname :D

je krijgt dan ook wel een berichtje of het nog haalbaar is om mee te doen, anders wordt het afwachten tot een volgende ronde
Door orinake
moesten er nog mensen interesse hebben in konijn - wild - paard - SW - pens voor 14 maart.
Er kan nog een kleine 300kg mee richting BOZ
Konijnkarkas hebben we de promoprijs van 1.5/kg gehaald ( site moet nog wel aangepast worden )
Eendenborst zullen we ook de promoprijs halen van 2.75/kg normaal gezien. (verwacht de bestelling van Bea nog en zij had interesse in de eend).
Er zijn enkele nieuwe producten: fazantkarkas, bosduifkarkas, wilde eendkarkas. De 2 eerste zijn mooi bevleesd, de laatste is ook voor mij nieuw.
Bij de paardproducten zijn enkele producten in prijs verlaagd voor ons en daar heb ik nog wel een aantal dozen van die verdeeld zouden moeten worden.

Paard Paardenlong 3x5kg
Paardenmilt 1x5kg
paardenlever 2x5
Paardentong 1x10kg

Wild eendenborst 4x0,5kg <--- dan halen we ook de promoprijs.

Konijn Lever 6x1

Bestellen kan nog tot 28/02 op volgende link: http://barf.fanne.be/
Door startouw
Vincent schreef: Hallo allemaal,
:hi:
Door Pamela
Hallo iedereen,

Sinds kort nieuw lid hier op het forum.
Moet nog het eea leren dus...
Ook het natuurlijk voeren is nieuw dus met tips ben ik erg blij.
Had me in een andere topic al voorgesteld, maar leek me handig om dat hier ook even te doen.

Ik ben Pamela, woon samen met mijn vriend Gunter in de buurt van Sittard (Einighausen).
We zijn in blijde verwachting van ons eerste kindje.
Helemaal weg van rottweilers. Tijdje terug afscheid moeten nemen van onze
lieve rottie Gondor. Inmiddels ook in blijde 'verwachting' van een nieuw vriendinnetje
(12 april mogen we onze rottweiler-puppy ophalen bij de fokker).
Besloten om natuurlijk te gaan voeren en dus hier terecht gekomen.

Wellicht handig om te vermelden dat ik werkzaam ben in Roermond en Venlo.
Ik rij dus regelmatig die route (A73) en ben ben best bereid, als het op de route ligt wat af te spreken om spullen te brengen of zelf op te halen.

Gr. Pamela
Door annielaumen
Pamela schreef: Hallo iedereen,

Sinds kort nieuw lid hier op het forum.
Moet nog het eea leren dus...
Ook het natuurlijk voeren is nieuw dus met tips ben ik erg blij.
Had me in een andere topic al voorgesteld, maar leek me handig om dat hier ook even te doen.

Ik ben Pamela, woon samen met mijn vriend Gunter in de buurt van Sittard (Einighausen).
We zijn in blijde verwachting van ons eerste kindje.
Helemaal weg van rottweilers. Tijdje terug afscheid moeten nemen van onze
lieve rottie Gondor. Inmiddels ook in blijde 'verwachting' van een nieuw vriendinnetje
(12 april mogen we onze rottweiler-puppy ophalen bij de fokker).
Besloten om natuurlijk te gaan voeren en dus hier terecht gekomen.

Wellicht handig om te vermelden dat ik werkzaam ben in Roermond en Venlo.
Ik rij dus regelmatig die route (A73) en ben ben best bereid, als het op de route ligt wat af te spreken om spullen te brengen of zelf op te halen.

Gr. Pamela
Welkom hier op het forum en ik woon in Sittard
en natuurlijk hier ook een rottweilerfan
Door Pamela
annielaumen schreef: Welkom hier op het forum en ik woon in Sittard
en natuurlijk hier ook een rottweilerfan
Hallo,

Sittard is idd om de hoek om het zo maar te zeggen.
Vindt je het ok wanneer ik je in een pb om wat tips vraag over het voeren en een weekmenu?
Heb me ingelezen, maar nog wel wat vragen links en rechts.
Door cindy5409
welkom

Bestellen moet je bij de diverse lijntje in vraag en aanbod. Vaak komen er ook van hogere lijntjes een lijntje richting zuiden. Verder wordt er regelmatig aangeboden in het zuiden door Nadia, Nova, Jolanda
Door Nadia
Welkom :)
Ik woon in puth. Er kan regelmatig bij mij besteld worden. Nu even een stop omdat wij net bevallen zijn van ons eerste kindje :)
Door Pamela
Hanlon schreef: Hallo allemaal

Ik kom uit Stein, mijn naam is Joke
Ben nieuw hier en nog zoekende hoe en waar bestellen

Groetjes joke
Hey Joke,
Welkom!!
het bestellen kan inderdaad via lijntjes. Het lijkt ingewikkeld, maar als je je even inleest dan is het goed te doen :)
Er zijn een aantal mensen uit onze buurt en de rest van Limburg.
succes!

Gr Pamela
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door