Lonaa schreef: Zevenblad.Zevenblad is inderdaad een drama![]()
![]()

Nadia schreef: Geulle is voor mij goed te doen! Kan wel voor iemand meenemen?Kom je binnenkort nog in R'dam of omgeving??

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lonaa schreef: Zevenblad.Zevenblad is inderdaad een drama![]()
![]()
Nadia schreef: Geulle is voor mij goed te doen! Kan wel voor iemand meenemen?Kom je binnenkort nog in R'dam of omgeving??
Nynke schreef: Zevenblad is inderdaad een dramaIk heb het ook in mijn achtertuin.![]()
maar goed dat konijnen het graag lusten
Ik probeer het hier een beetje bij te houden en neem het dan mee naar de locatie waar ik "mijn" mensen breng en ophaal, daar hebben ze een paar konijnen :)Kom je binnenkort nog in R'dam of omgeving??
![]()
![]()
hannabelgje schreef: Ik heb trouwens het boek van Mel Bartholomew in pdf. Wel in het engels uiteraard. Als iemand het wil, stuur me een pb met emailadres.Oh, graag! Ik doe je een pb. Bedankt alvast!
-Annemarie- schreef: Oh, graag! Ik doe je een pb. Bedankt alvast!verstuurd![]()
hannabelgje schreef: Ik zou het liever bijvullen met compost, niet met mest.Welke compost zou jij dan aanraden om te kopen/ halen, want bij de boerenbond vroegen ze laatst voor een zak de hoofdprijs. Ik ben namelijk bezig met een wormenbak te maken, maar die is nog niet klaar. Dus eigen compost zit er pas volgend jaar in de planning.
hannabelgje schreef: Misschien dat ze bij cranenbroek compost hebben? Daar ga ik deze week wel kijken als ik me wat beter voel. Of ik kijk bij pelckmans in Lommel. Bij de gemeente is vaak ook compost te koop, ik weet alleen niet hoe de kwaliteit daarvan is.Bedankt voor de tips. Ik ga deze week voor kippenvoer naar cranenbroek, kan ik direct kijken. Van Pelckmans heb ik nog nooit gehoord. Mag ik vragen waar die ligt in Lommel. Kan ik daar eens een kijkje gaan nemen.
Nadia schreef: Geulle is voor mij goed te doen! Kan wel voor iemand meenemen?Nadia, mocht je ook compost nodig hebben, ik haal het hier. 8 euro voor een kuub, voor 1 bak (1.20x1.20) heb je slechts een tiende van een kuub nodig!