Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑do 13 jul 2023, 13:52 Bleh, daar zit een mens sowieso niet op te wachten, en midden in de zomer al helemaal niet, als er zoveel te doen is buiten. Beterschap!Het leven hier bevalt verder heel goed, dank je. Los van de politieke situatie hier, met een premier die absoluut niet de mijne is natuurlijk.
Hoe bevalt het leven in Hongarije verder?![]()
hannabelgje schreef: ↑di 25 jul 2023, 15:17 De lol van de horecatraining met Zoë is er hier wel een beetje af.Wat hebben mensen toch vaak een kort lontje. Het lijkt wel steeds erger te worden. Hoe moeilijk kan het zijn om even naar elkaar te luisteren en een beetje rekening met elkaar te houden? Het wordt er niet gezelliger op zo.
Zitten we op het terras met Zoë is er een kind wat over Zoë heen tussen de tafels door loopt. Ik daarna de stoelen zo gezet dat er niemand meer door kan. Gaat datzelfde kind er toch proberen door te wurmen dus ik zeg tegen hem dat hij dat niet moet doen en even een metertje om moet lopen. Gaat die pa compleet los op mij. Dat ik zo niet tegen zijn kind moet praten blablabla. Ik zei nog dat het voor de veiligheid van zijn kind was maar toen begon hij allemaal te dreigen dat als er iets met z'n kind gebeurt ik ook niet veilig ben en mijn hond ook niet enz. Frank was op dat moment iets halen en was er dus niet bij. Andere mensen begonnen zich er al mee te bemoeien dat hij normaal moest doen. Echt wat een ongelooflijke aso zeg.
Nu Zoë maar even teruggebracht. Ik zit daar ff niet meer op mijn gemak met haar erbij.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk