Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sonja
Ai, dat is balen! Beterschap! En inderdaad wel een goed idee om te laten kijken of je osteoporose hebt.
Door Anne in Zweden
Bleh, daar zit een mens sowieso niet op te wachten, en midden in de zomer al helemaal niet, als er zoveel te doen is buiten. Beterschap!

Hoe bevalt het leven in Hongarije verder? :)
Door zurca
Getver Millymol wat een pech!
Beterschap, hopelijk geneest het voorspoedig :-*
Door MillyMol
Anne in Zweden schreef: do 13 jul 2023, 13:52 Bleh, daar zit een mens sowieso niet op te wachten, en midden in de zomer al helemaal niet, als er zoveel te doen is buiten. Beterschap!

Hoe bevalt het leven in Hongarije verder? :)
Het leven hier bevalt verder heel goed, dank je. Los van de politieke situatie hier, met een premier die absoluut niet de mijne is natuurlijk.
Door hannabelgje
De lol van de horecatraining met Zoë is er hier wel een beetje af.
Zitten we op het terras met Zoë is er een kind wat over Zoë heen tussen de tafels door loopt. Ik daarna de stoelen zo gezet dat er niemand meer door kan. Gaat datzelfde kind er toch proberen door te wurmen dus ik zeg tegen hem dat hij dat niet moet doen en even een metertje om moet lopen. Gaat die pa compleet los op mij. Dat ik zo niet tegen zijn kind moet praten blablabla. Ik zei nog dat het voor de veiligheid van zijn kind was maar toen begon hij allemaal te dreigen dat als er iets met z'n kind gebeurt ik ook niet veilig ben en mijn hond ook niet enz. Frank was op dat moment iets halen en was er dus niet bij. Andere mensen begonnen zich er al mee te bemoeien dat hij normaal moest doen. Echt wat een ongelooflijke aso zeg.
Nu Zoë maar even teruggebracht. Ik zit daar ff niet meer op mijn gemak met haar erbij.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door pearlsofpassion
Mensen vinden dat tegenwoordig idd normaal. Dat kinderen alles mogen.
Je deed niets verkeerd. Kind is gewoon slecht opgevoed met zo'n vader.

Jammer dat het je terrasje verpestte. :(
Bleef Zoe er nog redelijk rustig onder?
Door dinky89
Wat een enorme hork >:( klinkt alsof Zoë zich wel keurig heeft gedragen tijdens de training? Dat valt van die vader absoluut niet te zeggen :-X
Door hannabelgje
Ja Zoë reageerde gelukkig niet. Maar die hoort niet veel meer en als ze schrikt wil ze nog wel eens happen. (En terecht)

Door Charlie Angel
Wat ontzettend jammer dat dat dan zo moet gebeuren. Jij deed niets verkeerd, die man is gewoon een enorme hork.
Ik hoop dat je een volgende keer toch Zoë weer meeneemt en je die plezier niet laat vergallen.
Het is niet leuk hoor, heb het ook een keer gehad waardoor ik het met Billie helemaal niet meer probeer, niet omdat zij hapt maar omdat zij te hyper wordt.
Door Sonja
hannabelgje schreef: di 25 jul 2023, 15:17 De lol van de horecatraining met Zoë is er hier wel een beetje af.
Zitten we op het terras met Zoë is er een kind wat over Zoë heen tussen de tafels door loopt. Ik daarna de stoelen zo gezet dat er niemand meer door kan. Gaat datzelfde kind er toch proberen door te wurmen dus ik zeg tegen hem dat hij dat niet moet doen en even een metertje om moet lopen. Gaat die pa compleet los op mij. Dat ik zo niet tegen zijn kind moet praten blablabla. Ik zei nog dat het voor de veiligheid van zijn kind was maar toen begon hij allemaal te dreigen dat als er iets met z'n kind gebeurt ik ook niet veilig ben en mijn hond ook niet enz. Frank was op dat moment iets halen en was er dus niet bij. Andere mensen begonnen zich er al mee te bemoeien dat hij normaal moest doen. Echt wat een ongelooflijke aso zeg.
Nu Zoë maar even teruggebracht. Ik zit daar ff niet meer op mijn gemak met haar erbij.

Wat hebben mensen toch vaak een kort lontje. Het lijkt wel steeds erger te worden. Hoe moeilijk kan het zijn om even naar elkaar te luisteren en een beetje rekening met elkaar te houden? Het wordt er niet gezelliger op zo. :(

Klaagje over mezelf: Gisteren weer een scan laten maken. Morgen een afspraak bij de oncoloog voor de uitslag. Pas om 16.15 uur en de ervaring leert dat hoe later de afspraak staat, hoe langer het uitloopt. Ik zie er alweer vreselijk tegenop om met de gierende zenuwen daar te zitten wachten op mijn beurt. Want gerust ben ik er niet op. Ik krijg steeds meer pijnklachten. En ook als de scan geen tumorgroei zou laten zien en het dus puur om neuropatische pijn zou gaan word ik somber van de vooruitzichten. :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door