Pfff flink buikgriep. Dan is een hond hebben niet zo fijn.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: ↑di 13 dec 2022, 10:29 Het is koud. Het kost 3-4 kuub om mijn woonkamer op 14 graden te houden, en dat kost me dus bijna een tientje per dagVocht en kou helpt mee met de verkoudheid hè...![]()
En ik ben verkouden. Dat leek over te gaan maar nu zijn alle holtes ook mee gaan doen.
Van mij mag het januari zijn, zodat het prijsplafond tenminste in gaat.
CindyMayella schreef:Vanmiddag met Charlie naar de DA…. Meneer heeft bijna geen tanden en kiezen meer, dat wist ik al.… 1 hoektand moet verwijderd worden en de laatste 4 achterste kiezen: ontstokenKun je ze niet in stukjes doen en de 1,2,3 methode toepassen? Ik neem smeltkaas (van die plakjes plastic uit de supermarkt) ik kneed 1 stukje kaas met pil. Ik geef een stukje zonder pil, dan het stukje met pil en biedt meteen stukje 3 aan. Dan eet ze vlug nr 2 met pil om ook 3 op te kunnen eten. Werkt al jaren prima. Sterkte met hem.…… Volgende week donderdag gaat ie onder het mes om de kiezen en de hoektand te laten verwijderen…. Heb gevraagd om die andere 3 hoektanden ook weg te halen, want anders zit ik over een jaar daar weer….. Maar Charlie was zo makkelijk en lief bij de DA….. nu aan de antibiotica en pijnstillers…. De antibiotica tabletten zijn nog groter dan die voor Appie/Saar
…. Dat wordt nog een dingetje…. Heb nl nog nooit iets dwangmatig moeten toedienen
….
Ronald schreef:Jasses... Geen goede berichten, Angelique. Is er zich op dat er wat aan gedaan gaat worden? Of vinden ze je nog te jong?Knuffel is fijn Ronald, dank.
Oh... en een knuffel natuurlijk.
Ronald schreef: ↑di 13 dec 2022, 16:00 Vocht en kou helpt mee met de verkoudheid hè...Ja maar het is niet vochtig hier, dat hou ik wel bij. En met 459534 lagen aan, heb ik het eigenlijk ook niet echt koud.
Eigen klaag: ik lig sinds afgelopen zondag weer in mijn mandje.Kop vol met snot en watten, hoesten als een zeeleeuw en flinke koorts. Het is de tijd van het jaar, dus het komt wel goed. En het is nog niet zo erg dat ik aan de thee wil, dus wat dat betreft is het maar een ienie-mienie-klaagje.
Charlie Angel schreef: ↑di 13 dec 2022, 23:31 Knuffel is fijn Ronald, dank.Heftig hoor, is er geen mogelijkheid voor zenuwblokkade of iets dergelijks, zodat pijn er niet meer is? Je wilt toch zolang als mogelijk blijven bewegen.
Bijna 10 jaar terug bij de eerste knie vonden zij mij nog te jong. Daarna kwam de diagnose eds. Toen is alle hoop op een operatie weggevallen. Dus geen vooruitzicht dat er iets aan gedaan gaat worden. Mijn enige houvast is dat ik erg eigenwijs ben en ondanks alle pijn nog steeds loop, al gaat dat nu echt niet goed. Maar ik wil die spieren zolang mogelijk behouden. De revalidatiearts verbaasd het dat ik nog loop.
Vanaf begin volgend jaar zal alle zorg naar de polder verschuiven, die zal dan ook echt intensiever worden. Nu had ik de reva arts en instrumenten maker nog in Deventer.