Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:Net de vragenlijsten ingevuld die we gekregen hebben van het NOC*NSF voor de paralympics. Een hoop invulwerk maar zo gaaf dat we nog altijd in de race zijn!
Over drie weken de eerste selectiewedstrijd. Spannend!
Kaio schreef:Ik heb net nog achter mijn 12 jarige beer aangerendVloog een vogeltje vlak voor zijn neus voorbij, dus daar moeten we achteraan. Fftjes maar
![]()
Zo leuk dat ie nog kan rennen en ook nog steeds zijn eigenwijze newfie kararter heeft ( nu komen? Bekijk het maar) geeft wel aan dat ie zich nog prima voelt nl.
hannabelgje schreef:Ik heb een nieuwe baan!!! Ik ben aangenomen bij die van 40 uur. Morgen is mijn gesprek voor de baan van 24 uur. Is wel verdeeld over 5 dgn, maar dat vind ik niet erg. Dadelijk moet ik echt gaan kiezenWat fijn voor je Hanna! Ik duim voor je dat je de baan van 24u. ook krijgt, zodat je de beste optie voor jezelf kunt kiezen.![]()
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
hannabelgje schreef:Als jij met een salaris van 24u. kunt rondkomen is de keus toch snel gemaakt? Door heel spaarzaam te leven kan ik ook van mijn 24u. per week rondkomen. Nu moet ik wel zeggen dat wij dan ook heel veel geluk hebben dat de huurprijzen van onze beide woningen belachelijk laag zijn. Er zijn een aantal dezelfde woningen in ons gebouw waarvan de huurprijs twee keer zo hoog is als die van onze woningen.
Dat is natuurlijk wel een beetje hoe je het bekijkt. Ik krijg nu geen wereldsalaris en ik zou dan dus voor 24 uur ongeveer hetzelfde krijgen dan wat ik nu voor 40 uur krijg. Dat bedoel ik ermee. Ga ik voor de baan van 40 uur dan is daarvan het salaris ook hoger. Maar als ik redelijk rond kan komen met 24 uur werken dan is dat misschien wel een optie.
Mowgli schreef: Als jij met een salaris van 24u. kunt rondkomen is de keus toch snel gemaakt? Door heel spaarzaam te leven kan ik ook van mijn 24u. per week rondkomen. Nu moet ik wel zeggen dat wij dan ook heel veel geluk hebben dat de huurprijzen van onze beide woningen belachelijk laag zijn. Er zijn een aantal dezelfde woningen in ons gebouw waarvan de huurprijs twee keer zo hoog is als die van onze woningen.Ja zo denk ik er ook over. Er is meer in het leven dan alleen werken. Nu werk ik na lange tijd thuis geweest te zijn fulltime en dan leef ik toch een beetje van weekend naar weekend. Doordeweeks nergens tijd voor.
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk