Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Hope schreef:Net de vragenlijsten ingevuld die we gekregen hebben van het NOC*NSF voor de paralympics. Een hoop invulwerk maar zo gaaf dat we nog altijd in de race zijn!
Over drie weken de eerste selectiewedstrijd. Spannend!

Gaaf!

@Hannah: gefeliciteerd met een baan!
Door -Saskia-
Kaio schreef:Ik heb net nog achter mijn 12 jarige beer aangerend :D Vloog een vogeltje vlak voor zijn neus voorbij, dus daar moeten we achteraan. Fftjes maar :biggrin2:
Zo leuk dat ie nog kan rennen en ook nog steeds zijn eigenwijze newfie kararter heeft ( nu komen? Bekijk het maar) geeft wel aan dat ie zich nog prima voelt nl. :D
:smitten: Dat zijn de beste geluksmomentjes!
Door constance.blokzijl
Kaartjes gewonnen voor het Animal Event
Vrijdag ga ik met mijn broertje en zijn Simba, Harry nemen we ook mee. Lola gaat lekker een keertje extra met de uitlaatservice mee. Ze heeft moeite met vreemde honden en voor haar zijn het daar natuurlijk allemaal vreemde honden, dus is het voor haar helemaal niet zo leuk! Dus voor Lola ook een geluksmomentje hoor!
Door Lil
Onverwacht vrije avond en zooooo heerlijk in natuurgebied kunnen wandelen met de honden. Ik was er al meer dan een jaar niet geweest, omdat het zich voor Boris niet meer loonde.
Door Mowgli
hannabelgje schreef:Ik heb een nieuwe baan!!! Ik ben aangenomen bij die van 40 uur. Morgen is mijn gesprek voor de baan van 24 uur. Is wel verdeeld over 5 dgn, maar dat vind ik niet erg. Dadelijk moet ik echt gaan kiezen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Wat fijn voor je Hanna! Ik duim voor je dat je de baan van 24u. ook krijgt, zodat je de beste optie voor jezelf kunt kiezen.

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
hannabelgje schreef:
Dat is natuurlijk wel een beetje hoe je het bekijkt. Ik krijg nu geen wereldsalaris en ik zou dan dus voor 24 uur ongeveer hetzelfde krijgen dan wat ik nu voor 40 uur krijg. Dat bedoel ik ermee. Ga ik voor de baan van 40 uur dan is daarvan het salaris ook hoger. Maar als ik redelijk rond kan komen met 24 uur werken dan is dat misschien wel een optie.
Als jij met een salaris van 24u. kunt rondkomen is de keus toch snel gemaakt? Door heel spaarzaam te leven kan ik ook van mijn 24u. per week rondkomen. Nu moet ik wel zeggen dat wij dan ook heel veel geluk hebben dat de huurprijzen van onze beide woningen belachelijk laag zijn. Er zijn een aantal dezelfde woningen in ons gebouw waarvan de huurprijs twee keer zo hoog is als die van onze woningen.

Mowgli schreef: Als jij met een salaris van 24u. kunt rondkomen is de keus toch snel gemaakt? Door heel spaarzaam te leven kan ik ook van mijn 24u. per week rondkomen. Nu moet ik wel zeggen dat wij dan ook heel veel geluk hebben dat de huurprijzen van onze beide woningen belachelijk laag zijn. Er zijn een aantal dezelfde woningen in ons gebouw waarvan de huurprijs twee keer zo hoog is als die van onze woningen.

Ja zo denk ik er ook over. Er is meer in het leven dan alleen werken. Nu werk ik na lange tijd thuis geweest te zijn fulltime en dan leef ik toch een beetje van weekend naar weekend. Doordeweeks nergens tijd voor.
Nu is het wel zo dat waar ik al aangenomen ben er de optie is om 1 dag per week thuis te werken. Dat zou ik ook al zalig vinden.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door jasmijn
Gefeliciteerd hanna, wat fijn dat je eindelijk een nieuwe baan hebt en nu zelf misschien keuzen krijgt daar in wat geweldig!

Geluksmomentje van vandaag tot nu toe:

Samen met haku op een "veltje" gezeten tewel hij snoepjes zocht ik lekker in de zon zat.
Op weg naar huis liet hij zien dat hij snapt dat zijn neus niet alleen goed is voor snoepjes zoeken en hebben we een kwartier gedaan over een stukje van 5 minuten omdat haku een nieuwe wereld aan ontdekken was, de wereld van de geuren :D
Door hannabelgje
Nou het kiezen blijft wel uit hoor denk ik. Ik zou vandaag iets te horen krijgen, maar ik heb niks gehoord. Dat wil meestal toch wel zeggen dat je het niet geworden bent. Maakt niet uit, 1 baan is genoeg tenslotte.

En nu heb ik weekend en daar ga ik intens van genieten.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door Pauline
Gefeliciteerd Hanna!! :D

Wij zijn vanmiddag aangekomen in Scheerwolde. Waar ik vorige week er nog van overtuigd was dat ik snowboots mee moest nemen, werden het toch korte broeken. De jongens wisten het direct weer....

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door