Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Nou, nogges wat anders dan.Komediek*tten
Deze week kregen we de bioscoopkaartjes binnen die bij de reparatie van de kwikfit hoorde. Met de tekst; een kapotte ruit is altijd erg vervelend. Om het leed wat te verzachten hebben we twee bioscoop kaartjes voor u zodat u een avondje kunt ontspannen.
We hadden verdorie een sterretje kwikfit! Het gaat al wel weer hoor!
Dramaqueens.![]()
Angelique schreef: Komediek*tten
Ik heb dinsdag een stainless steel heul echte 24kitchen koksmes gekocht en nu, zaterdag...wat zit er op mijn mes....roest!
Angelique schreef: Komediek*ttenDat doet de lucht hier in de regio
Ik heb dinsdag een stainless steel heul echte 24kitchen koksmes gekocht en nu, zaterdag...wat zit er op mijn mes....roest!
Kim_S schreef: Dat doet de lucht hier in de regioHallo, we wonen niet aan zee![]()
koekje schreef: Ik moest er ineens aan denkenLekker weer, Koek.:
![]()
-Annemarie- schreef: Lekker weer, Koek.Ja je moet ook niet naar Koek luisteren maar naar mij
Gisteren een rondje Drenthe/Rotjeknor/Drenthe. Wat denk je: in de laatste 5 minuten voordat we thuis waren een steentje tegen de ruit. Mooie ster!Kijk ik net even bij Carglass, want de bios is toch wel leuk! Krijg je nu gratis ruitenwissers.
![]()
![]()
eelke schreef: Ja je moet ook niet naar Koek luisteren maar naar mijPaar ruitenwissers ruilen tegen bioscoopkaartjes? 8)![]()
![]()
-Annemarie- schreef: Paar ruitenwissers ruilen tegen bioscoopkaartjes? 8)Oh da's goed want die had ik eigenlijk nodig
eelke schreef: Oh da's goed want die had ik eigenlijk nodigVoor niets gaat de zon op.
Alleen was carglass 160 euro voor 2 sterretjes en kwikfit 95,-. Dus dan schoten die ruitenwisser twv 40,- niet zo op![]()