Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
eelke schreef: Nou, nogges wat anders dan.

Deze week kregen we de bioscoopkaartjes binnen die bij de reparatie van de kwikfit hoorde. Met de tekst; een kapotte ruit is altijd erg vervelend. Om het leed wat te verzachten hebben we twee bioscoop kaartjes voor u zodat u een avondje kunt ontspannen.

We hadden verdorie een sterretje kwikfit! Het gaat al wel weer hoor!

Dramaqueens.  >:(
Komediek*tten  :biggrin2:

Ik heb dinsdag een stainless steel heul echte 24kitchen koksmes gekocht en nu, zaterdag...wat zit er op mijn mes....roest!
Door eelke
Angelique schreef: Komediek*tten  :biggrin2:

Ik heb dinsdag een stainless steel heul echte 24kitchen koksmes gekocht en nu, zaterdag...wat zit er op mijn mes....roest!

Naaah.....verroest zeg!!  :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef: Komediek*tten  :biggrin2:

Dat doet de lucht hier in de regio  :biggrin2:
Door -Annemarie-
koekje schreef: Ik moest er ineens aan denken  ::) :
Afbeelding
Lekker weer, Koek.  :biggrin2:

Gisteren een rondje Drenthe/Rotjeknor/Drenthe. Wat denk je: in de laatste 5 minuten voordat we thuis waren een steentje tegen de ruit. Mooie ster!  ::)  Kijk ik net even bij Carglass, want de bios is toch wel leuk! Krijg je nu gratis ruitenwissers.  :-X :D
Door eelke
-Annemarie- schreef: Lekker weer, Koek.  :biggrin2:

Gisteren een rondje Drenthe/Rotjeknor/Drenthe. Wat denk je: in de laatste 5 minuten voordat we thuis waren een steentje tegen de ruit. Mooie ster!  ::)  Kijk ik net even bij Carglass, want de bios is toch wel leuk! Krijg je nu gratis ruitenwissers.  :-X :D
Ja je moet ook niet naar Koek luisteren maar naar mij  :'( ::)
Door eelke
-Annemarie- schreef: Paar ruitenwissers ruilen tegen bioscoopkaartjes?  8)
Oh da's goed want die had ik eigenlijk nodig  :biggrin2:

Alleen was carglass 160 euro voor 2 sterretjes en kwikfit 95,-. Dus dan schoten die ruitenwisser twv 40,- niet zo op  ::)
Door -Annemarie-
eelke schreef: Oh da's goed want die had ik eigenlijk nodig  :biggrin2:

Alleen was carglass 160 euro voor 2 sterretjes en kwikfit 95,-. Dus dan schoten die ruitenwisser twv 40,- niet zo op  ::)
Voor niets gaat de zon op.  :D

Ik zei al, doe dan maar die ruitenwissers voor mijn koekblikje ipv de leasebak.  ::)

Hoe dan ook, ik ga nooit meer een ster in de ruit kunnen zien zonder aan Koekje te denken. Of een kaassoufle.......  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door