dinky89 schreef:Nou, dat. Bewaar die NL Alert voor echte noodgevallen. Dit slaat echt nergens op. Onnodig paniek zaaien.
Ik ook! Dacht wat is er nou aan de hand, is het de waarschuwing die toch algemeen bekend zou moeten zijn
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef:Nou, dat. Bewaar die NL Alert voor echte noodgevallen. Dit slaat echt nergens op. Onnodig paniek zaaien.
Ik ook! Dacht wat is er nou aan de hand, is het de waarschuwing die toch algemeen bekend zou moeten zijn
-Annemarie- schreef: Nou, dat. Bewaar die NL Alert voor echte noodgevallen. Dit slaat echt nergens op. Onnodig paniek zaaien.Nou ja, het is zondag, mooi weer en net als gisteren zullen er vandaag een hoop mensen op uit willen trekken, dus ik vind het wel ergens op slaan.
-Annemarie- schreef: ↑zo 22 mar 2020, 11:42 Nou, dat. Bewaar die NL Alert voor echte noodgevallen. Dit slaat echt nergens op. Onnodig paniek zaaien.En dit is dat niet? Een noodgeval?
-Annemarie- schreef: ↑zo 22 mar 2020, 11:42 Nou, dat. Bewaar die NL Alert voor echte noodgevallen. Dit slaat echt nergens op. Onnodig paniek zaaien.Nou vind ik ook, ik vind die dingen voor echte acute zaken. Zo verliest het zijn waarde, denk ik.
-Annemarie- schreef: ↑zo 22 mar 2020, 11:42 Nou, dat. Bewaar die NL Alert voor echte noodgevallen. Dit slaat echt nergens op. Onnodig paniek zaaien.Nou moet wel bekennen dat ik naar boven wou rennen om de ramen te sluiten. Dacht aan een flinke brand
Lizzy schreef: ↑zo 22 mar 2020, 11:14 Oh getver. Wat een narigheidNou ja, dat niet echt want dat is door de indeling van het huis onmogelijk.... Hebben jullie tot zo ver echt apart geleefd van elkaar?
eelke schreef: ↑zo 22 mar 2020, 11:57 Nou vind ik ook, ik vind die dingen voor echte acute zaken. Zo verliest het zijn waarde, denk ik.Hoe acuut denk je dat dit is? Moeten we dan in een situatie zitten zoals in Spanje? Iran? Italië? Of mag het alleen als een of andere chemische fabriek giftige stoffen heeft uitgestoten die zich als een virus over een groot gebied verspreiden? Over twee a drie weken gaan we de gevolgen zien van wat zich gisteren en vandaag afspeelt op diverse plekken in het land.
@Kaio, daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
MillyMol schreef: ↑zo 22 mar 2020, 12:14 Hoe acuut denk je dat dit is? Moeten we dan in een situatie zitten zoals in Spanje? Iran? Italië? Of mag het alleen als een of andere chemische fabriek giftige stoffen heeft uitgestoten die zich als een virus over een groot gebied verspreiden? Over twee a drie weken gaan we de gevolgen zien van wat zich gisteren en vandaag afspeelt op diverse plekken in het land.Niet acuut als in, iedereen moet binnen 5 min naar binnen, ramen, deuren dicht of dat er een kind ontvoerd is ofzo.