Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑za 12 sep 2020, 12:20 Oh toch ? Oh, ik dacht dat het er meer waren. Dat is dan vast de maximale capaciteit die ik in gedachten had.Ja, dus België test relatief meer. Nl heeft ook geen verplichte test voor reizigers zonder symptomen. Dacht ik. Maar ik raak langzaam het NL overzicht kwijt
NL heeft ook wel een pak meer inwoners, toch?
Siberienne schreef: ↑za 12 sep 2020, 18:52 Ja, dus België test relatief meer. Nl heeft ook geen verplichte test voor reizigers zonder symptomen. Dacht ik. Maar ik raak langzaam het NL overzicht kwijtDat was inderdaad eerst het advies, maar dat advies is nu ook ingetrokken omdat we aan de max capaciteit zitten. Nu alleen testen bij klachten.![]()
pearlsofpassion schreef:Nee, nog niets. Hopelijk morgen dan..Balen, toch een rare wachttijd dan he?
sam28 schreef: ↑zo 13 sep 2020, 13:47 Ik was een 8km wandelen en kwam onderweg een vrouw tegen met een Sheltie. Dat hondje was op de hoogte van de tatoeage van Ziva. Het hondje drukte zijn neusje tegen de neus van Ziva aan waarop ik eruit flapte; heb je gezien he?! Zegt die vrouw meer dan sarcastisch; ja, ik heb echt een enorm slimme hond.Honden zijn vaak zoveel wijzer...
Ze had niet eens gezien wat er gebeurde. Ik zit toch al vreselijk slecht in mn vel dus dit kwam ook wel ff binnen.
Bijna vakantie.
sam28 schreef: ↑zo 13 sep 2020, 13:47 Ik was een 8km wandelen en kwam onderweg een vrouw tegen met een Sheltie. Dat hondje was op de hoogte van de tatoeage van Ziva. Het hondje drukte zijn neusje tegen de neus van Ziva aan waarop ik eruit flapte; heb je gezien he?! Zegt die vrouw meer dan sarcastisch; ja, ik heb echt een enorm slimme hond.Ik zeg dikke vette LL! (late lulluh)
Ze had niet eens gezien wat er gebeurde. Ik zit toch al vreselijk slecht in mn vel dus dit kwam ook wel ff binnen.
Bijna vakantie.
pearlsofpassion schreef: ↑zo 13 sep 2020, 15:09 Negatief!Fijn!
Geen Corona dus.
pearlsofpassion schreef: ↑zo 13 sep 2020, 15:09 Negatief!Gelukkig!
Geen Corona dus.