Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Wij (de zonen, incl baby >:( ) hebben ook al weer de eerste verkoudheid achter de rug. We hebben ze niet laten testen, dat vind ik geen doen met peuters.
Door Siberienne
pearlsofpassion schreef: za 12 sep 2020, 12:20 Oh toch ? Oh, ik dacht dat het er meer waren. Dat is dan vast de maximale capaciteit die ik in gedachten had.
NL heeft ook wel een pak meer inwoners, toch?
Ja, dus België test relatief meer. Nl heeft ook geen verplichte test voor reizigers zonder symptomen. Dacht ik. Maar ik raak langzaam het NL overzicht kwijt :biggrin2:
Door eelke
Siberienne schreef: za 12 sep 2020, 18:52 Ja, dus België test relatief meer. Nl heeft ook geen verplichte test voor reizigers zonder symptomen. Dacht ik. Maar ik raak langzaam het NL overzicht kwijt :biggrin2:
Dat was inderdaad eerst het advies, maar dat advies is nu ook ingetrokken omdat we aan de max capaciteit zitten. Nu alleen testen bij klachten.
pearlsofpassion schreef:Nee, nog niets. Hopelijk morgen dan..
Balen, toch een rare wachttijd dan he?
Door sam28
Ik was een 8km wandelen en kwam onderweg een vrouw tegen met een Sheltie. Dat hondje was op de hoogte van de tatoeage van Ziva. Het hondje drukte zijn neusje tegen de neus van Ziva aan waarop ik eruit flapte; heb je gezien he?! Zegt die vrouw meer dan sarcastisch; ja, ik heb echt een enorm slimme hond.
Ze had niet eens gezien wat er gebeurde. Ik zit toch al vreselijk slecht in mn vel dus dit kwam ook wel ff binnen.

Bijna vakantie.
Door doranto
sam28 schreef: zo 13 sep 2020, 13:47 Ik was een 8km wandelen en kwam onderweg een vrouw tegen met een Sheltie. Dat hondje was op de hoogte van de tatoeage van Ziva. Het hondje drukte zijn neusje tegen de neus van Ziva aan waarop ik eruit flapte; heb je gezien he?! Zegt die vrouw meer dan sarcastisch; ja, ik heb echt een enorm slimme hond.
Ze had niet eens gezien wat er gebeurde. Ik zit toch al vreselijk slecht in mn vel dus dit kwam ook wel ff binnen.

Bijna vakantie.
Honden zijn vaak zoveel wijzer... :-*
Door Lizzy
sam28 schreef: zo 13 sep 2020, 13:47 Ik was een 8km wandelen en kwam onderweg een vrouw tegen met een Sheltie. Dat hondje was op de hoogte van de tatoeage van Ziva. Het hondje drukte zijn neusje tegen de neus van Ziva aan waarop ik eruit flapte; heb je gezien he?! Zegt die vrouw meer dan sarcastisch; ja, ik heb echt een enorm slimme hond.

Bijna vakantie.
Ik zeg dikke vette LL! (late lulluh) :-*
Door dinky89
Vandaag huis beetje opruimen voordat schoonmoeder in huis komt om op dinky te passen. Tevens tassen inpakken omdat we morgen naar zuid-Limburg vertrekken voor een week vakantie. Zitten in de buurt van Vijlen. Ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd. Waarschijnlijk lekker veel wandelen en het weer lijkt goed te blijven :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door