Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Femke
Elise schreef: Is het niet seizoensgebonden bij kiki? Er zijn best een aantal dalmaten die rond de zomer pukkeltjes hebben door bijv. bepaalde pollen/grassoorten.
Wauw Elise, geheel offtopic maar wat heb je een prachtige foto in je onderschrift :-* :-* :-*
Door Femke
Je zou trouwens ook nog Chlorella kunnen geven. 't Is een algje, werkt zuiverend en bevat veel vitaminen, mineralen en aminozuren. Het is heel goed voor de huid.
Door Elise
Femke schreef: Wauw Elise, geheel offtopic maar wat heb je een prachtige foto in je onderschrift :-* :-* :-*
Thanks! Het is een oud onderschrift dat ik weer eens uit de kast heb getrokken van mijn allerliefste Fiepje :smitten:
Door spreeuwtje
Elise schreef: Is het niet seizoensgebonden bij kiki? Er zijn best een aantal dalmaten die rond de zomer pukkeltjes hebben door bijv. bepaalde pollen/grassoorten.
prachtig onderschrift heb jij!!!!

eum..
nou.. ik las t net en begon me idd ook te dagen dat ik kiek vorig jaar in maart gehaald heb bij haar vorige eigenaar..
en een paar weken later begonnen de pukkels..
nu zijn we dus ook een "paar" weken later na maart.. en idd.. ze zijn er weer!!!
de rest van het jaar heeft ze ze niet of nauwelijks gehad.. 1 enkeling op haar rug..

die op haar rug zijn overigens niet rood.. alleen groot en dik en haar huid jeukt.. (altijd wel een beetje.. maar rond die pukkels en deze tijd dus helemaal.. )
Door spreeuwtje
Femke schreef: Wauw Elise, geheel offtopic maar wat heb je een prachtige foto in je onderschrift :-* :-* :-*
dat zei ik dus ook..
we zijn weer lekker eensgezind!! :bigarmhug:
Door spreeuwtje
Femke schreef: Je zou trouwens ook nog Chlorella kunnen geven. 't Is een algje, werkt zuiverend en bevat veel vitaminen, mineralen en aminozuren. Het is heel goed voor de huid.
ik heb even gegoogled..
klinkt geweldig allemaal.. behalve de prijs.. ;D

nah.. dan heeft kiki maar een paar maandjes de kriebels hoor..
ze krijgt die visolie.. die heb ik nog staan en wellicht haal ik nog eens anderen als deze op zijn..
maar verder heb ik daar gewoon geen centjes voor over..

50 euro.. pft!
Door Femke
spreeuwtje schreef: ik heb even gegoogled..
klinkt geweldig allemaal.. behalve de prijs.. ;D

nah.. dan heeft kiki maar een paar maandjes de kriebels hoor..
ze krijgt die visolie.. die heb ik nog staan en wellicht haal ik nog eens anderen als deze op zijn..
maar verder heb ik daar gewoon geen centjes voor over..

50 euro.. pft!
Huh? Ik betaal geloof ik 9 euro voor een klein potje ;) Of misschien hooguit 11 als het niet in de aanbieding is...
Dat zijn 200 tabletten dus daar kan je wel even mee vooruit.
Door spreeuwtje
Femke schreef: Huh? Ik betaal geloof ik 9 euro voor een klein potje ;) Of misschien hooguit 11 als het niet in de aanbieding is...

ow.. ???
dat is andere koek..
ik keek op de eerste de beste site waar ook barfplaats als belangrijke mond op mond reklame wordt aangeduid.. :o
en daar kost een pot voor 3 maanden dus 50 euro..

waar hebbie die vandaan?? ;D
Door Femke
spreeuwtje schreef: ow.. ???
dat is andere koek..
ik keek op de eerste de beste site waar ook barfplaats als belangrijke mond op mond reklame wordt aangeduid.. :o
en daar kost een pot voor 3 maanden dus 50 euro..

waar hebbie die vandaan?? ;D
je moet bij een drogist zijn waar ze producten van Bloem verkopen. Hier vind je verkooppunten: http://www.bloem-natuurprod.nl/
Ik wacht meestal tot het in de aanbieiding is en dan koop ik een pot.
Door nova
Femke schreef: Huh? Ik betaal geloof ik 9 euro voor een klein potje ;) Of misschien hooguit 11 als het niet in de aanbieding is...

Ik koop wel eens visolie (zalm) capsules in de Aldi in Duitsland. Betaal daar 4 euries voor een doos van 120 capsules.. Misschien is dat n idee?
denk alleen even mee
Gr
Door mcSnurk
nova schreef: Ik koop wel eens visolie (zalm) capsules in de Aldi in Duitsland. Betaal daar 4 euries voor een doos van 120 capsules.. Misschien is dat n idee?
denk alleen even mee
Gr
kun jij op het etiketje zien wat daar nog meer in zit? In nederland bij de Aldi staat er geloof ik (weet niet helemaal zeker uit het blote hoofdje) dat er olijfolie in de visolie zit, niks over zalmolie, maar heb ook gehoord dat die van de Aldi en Lidl in duitsland goed zou zijn.
Door spreeuwtje
Femke schreef: je moet bij een drogist zijn waar ze producten van Bloem verkopen. Hier vind je verkooppunten: http://www.bloem-natuurprod.nl/
Ik wacht meestal tot het in de aanbieiding is en dan koop ik een pot.
ik zal eens kijken bij de reformwinkel hier..
wie weet..
bloem producten.. dat vergeet ik niet meer.. :P
Door spreeuwtje
moet er dan zalmolie of olijfolie inzitten.

ik vind t allemaal bere ingewikkeld hoor..
eigenlijk zijn die pukkels t me niet eens waard.. zo erg is t nou ook weer niet..
t zijn er zowiezo veeeeeel minder dan toen kiek nog brokken kreeg..
ze stonk toen ook zo.. nu niet meer.. :)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door