Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cherry
Wij gaan een weekendje met de honden weg en nu heb ik 16 kilo lam en rijst van Duck ingeslaan omdat ik het makkelijker vind om mee te nemen, maar nu begin ik te twijfelen of dit wel een goeie keus is geweest want ik kan niks terugvinden over het botpercentage op de verpakking en met kant en klaar vers vlees heb ik geen ervaring.
Ze hebben het hier nog niet gegeten, moet ik hen het enkele dagen van te voren al een paar keer geven?
En kan ik de hoeveelheden aanhouden zoals bij barf of meer of minder geven. Pfff 't is maar voor 3 dagen maar toch.... ::)
Wat denken jullie?
Door annemie
ik heb Duck eens gecontacteerd over de juiste percentages, maar heb er geen duidelijk antwoord op gekregen, behalve dat het compleet is en je niets moet toevoegen.
ik geef de lam&rijst niet zo vaak, maar mijn hond lust alle variêteiten, ik houd me min of meer aan de aanduidingen op de verpakking, de ene keer wat meer dan weer wat minder.
Laatst gewijzigd door annemie op vr 21 mei 2004, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nitus
Volgens mij kun je voor je honden idd het gewicht dat je bij de zelf samengestelde maaltijden geeft aanhouden voor de Duck maaltijden. Maar zou me voor 3 dagen niet zoveel zorgen maken. Veel plezier :D!
Door Janet
Als de voeding voor de rest goed in elkaar steekt, maken die 3 dagen echt niet uit en ik zou me d'r ook niet al te druk over maken ;).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door