Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Marion
Toen Tommie nog brokken en blikvoer kreeg stonk hij ook altijd uit zijn bek. Sinds hij vers krijgt stinkt hij gewoon HELEMAAL NIET meer!!!!
Door Angelique
Als onze oudste (11) kip heeft gegeten dan stinkt ze een paar uur naderhand ook vreselijk uit der moel naar verrotte zooi. Ze heeft verder geen last van verstopping en het is ook alleen maar bij kip. ???
Door Truus
Timo stonk op een gegeven moment uit zijn bek, na een bezoekje aan de D.A. bleek de oorzaak een gespleten kies te zijn.
Die is er toen uit gehaald.
Ook in de brokkentijd, kon hij behoorlijk stinken.
Gelukkig is het nu over!
Door ~Joke~
Sinds ik zelf het eten voor de honden maak stinkt Kyra niet meer uit haar bek! Ze kon erg uit haar bek meuren ook op de carnibest en de energique.
Door avalon
Nou Angie hier blijft gewoon uit haar truffeltje meuren. En sinds ze weer regelmatig knoflook krijgt laat ze ook weer van die stinkende boeren yuk.
Door Eidos
Eidos stinkt helemaal niet eigenlijk... ja vlak na een maaltje kruidenmix hoeft hij me geen lebber komen geven, maar na een half uur is die lucht volledig verdwenen en ruikt niet meer. Wel poept hij fiks na zo'n kruidenmix maaltje.
Door veronique
Ik denk dat honden op "vers" toch minder de neiging hebben om een slechtruikende adem te hebben.
Had hier onlangs een brokkenhond op bezoek. Als die zijn bek open deed zou je bijna zijn gaan lopen. Was echt erg, zo'n lucht dat daar uit kwam. En ook de hond zelf rook niet lekker.
Ja, dan ruikt ons Vita heel anders hoor. Gelukkig maar ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door