Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door *Dorothea*
lekkere doos die Sita  :-X
Indy krijgt vanaf vandaag ook homeopatische druppeltjes. Ik loop de kamer binnen met het spuitje....GROMMMMMM.....complete gebitje bloot. Dus ik loop naar Indy om het hem te geven. Kwartje valt bij mevrouw, heej het is niet voor mij  ;D . Gaat ze gewoon lekker naast me zitten kijken hoe ik Indy z´n druppels geef. Wat een bitch.
Door *Dorothea*
Sita is nog steeds geen liefhebber van homeopatische druppeltjes, als ze druppeltjes ruikt, begint ze al te grommen...........
Gisteravond maar een foto gemaakt, zodra ik haar kop aanraak, laat ze haar tanden zien :nerves:

Afbeelding

Ze krijgt haar druppels nu dus in een stukkie brood, ze gromt naar het broodje maar eet het op. Ik geef een heel klein stukje wat helemaal doordrenkt is met spondyvetsem, maar ze trapt er in.
En Indy, de sukkel, die krijgt 3 keer per dag druppels en slikt ze zonder morren door (hij kijkt er wel heel vies bij ;D )
Door Nitus
Ieksss.... gevaarlijke hond!! :nerves:  ;D ;D kan me de kop die Indy trekt helemaal voorstellen, doen ze hier dus ook. Maar wel braaf blijven komen voor hun druppeltjes :D. Wel fijn trouwens dat je de oude dame op deze manier toch haar druppeltjes kunt geven, al gaat het innemen dan niet van harte ;).
Door *Dorothea*
Lizzy schreef: Maar Dorothea, lukt het anders niet in een scheutje melk of koffiemelk?
Ik heb dat nog niet geprobeerd, zodra ze het spuitje ziet, zet ze het op een grommen :-X

Bij Indy werkt de Puur Rug trouwens erg goed 8) , maar ja hij slikt ook braaf 3 keer per dag zonder morren z´n druppels.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door