nelb schreef: Nynke, wil jij dit van mij overnemen? Anders moet het even wachten, heb er even geen puf voor.Natuurlijk !!!
Nel
Moderator: Lizzy
nelb schreef: Nynke, wil jij dit van mij overnemen? Anders moet het even wachten, heb er even geen puf voor.Natuurlijk !!!
Nel
Hitam schreef: O jee, effe rekenen. Met de tinctuur doe je ongeveer 200 dagen en met het poeder 100. Het werkt even sterk en even lang. Volgens mij is tinctuur het handigst, tenzij je een hond hebt die erg moeilijk is met innemen.Dus 200 dagen delen door 25 euro is 12.5 cent per dag, da's een koopje !!
Hitam schreef: Kruiden mogen in tegenstelling tot homeopathische middelen gewoon over het eten.Ik heb het op het syringoforum gezet en ik denk dat het handig is als we een soortement proefkonijn (
Het kan wel zijn dat de concentratie van wat ik laat maken anders is dan het oorspronkelijk product, dan moeten we de dosering aanpassen. Maar dat is iets wat even proefondervindelijk moet gebeuren.
Nynke F schreef: Tannetje, ik denk dat ik iemand heb die het graag wil proberen, ik kom er nog op terug !!en ik heb in elk geval nog iemand die het graag wil kopen, dus naar mijn idee kun je er alvast wel aan beginnen
Nynke F schreef: Hoi Tannetje,Nee, gelukkig heb ik geen hondjes die het hebben. Ik zat me bij te lezen op het gebied van syringo en kwam dit tegen - had er nog niemand over gehoord en dat verbaasde me. In overleg met Gertruida heb ik het hier geplaatst en Gertruida op het syringo forum.
Hoi Nel,
geen van jouwhondje heeft toch syringo of ben ik abuis?![]()
Het is voor mij geen probleem om het over te nemen van je, jij hebt je gedachten nu wel ergens anders bij![]()
daarnaast ben ik zelf ook erg nieuwsgierig, het zou fantastisch zijn als het werkt !!!
nelb schreef: het zou ook leuk zijn als we reacties uit de eerste hand (uit de USA of bijvoorbeeld van Clare) zouden kunnen krijgen. Misschien heeft Ingrid een handig contact?Ik heb Ingrid een mailtje gestuurd eergisteren, en daar nog geen reactie op terug. Effies afwachten...