[quote="laura"]
Wij hebben ook een vrieskist!
Bevalt ons prima, wel hebben m nu denk ik een jaar.
Je moet in een winkel echt proberen af te dingen, ik weet t sommigen vinden het moeilijk....
Alhoewel ik er altijd vreselijk veel plezier aan beleef!!! Ik vind het helemaal het einde afdingen, vooral op de zwarte markt ofzo!
Een leuk staaltje afpingelen:
Na veel winkels in en uit te zijn geweest hadden we een keuze gemaakt. De vriezer van onze keuze moest nieuw 250 euro kosten.
We hadden eigenlijk al besloten dat we m wilden hebben. Ik netjes aan die man vragen: '' Als we m nu bestellen, wanneer kunt u m dan leveren???''
Die man heel wijs: ''Oh u kunt m meteen meenemen hoor, we hebben er twee hier staan''.
Ik er meteen overheen:'' oh, maar voor 250 euro wil ik wel een helemaal nieuwe hebben!'' Hij heeft eens even 5 minuutjes nagedacht en we konden m meteen meenemen voor 175 euro

.... Kijk, afdingen loont!!!!
Net wat Nitus zegt altijd proberen...
Tja, niet iedereen vind t leuk, mijn vriend laat het dus altijd aan mij over... Moet je al die turkse mannen in Beverwijk eens zien kijken als ik mijn mond open doe, die willen alleen zaken doen met mannen!!!
Je vind vast een hele mooie.
ik denk dat je wel goed moet nadenken over de grootte, misschien wil je er dan ook wat voor jezelf indoen?
[/quote]Hahahaha, geweldig

Kan ik jou niet meenemen om er een te halen hihihihi.
Nou, ik ga zeker proberen af te dingen hoor

Bij welke winkel ben je geweest ???
Mijn vriend zei ook al dat ie er dan ook wat ruimte voor ons zelf in wilde hebben, maar als ik dit zo lees weet ik niet of dat zal lukken

Ik vind trouwens de prijs die jij ervoor betaald heb heel erg meevallen
Esther