Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door oebaya
Duim maar heel hard dan, want vanmiddag wordt hij onder narcose gebracht en is er dan niets te voelen, dan wordt hij opengemaakt om te kijken wat er zit. Hij lijkt nu wat beter, maar ja, de camper staat voor de deur, die moet in orde gemaakt, omdat mijn zoon er mee weggaat. Hij probeert nu natuurlijk alle krachten bij elkaar te slepen, omdat hij denkt, dat wij met de camper weggaan. Maar het duidelijkst merk je dat hij ziek is, omdat hij niet meer blaft. En hij kon er wat van.
Zelf kom ik niet aan duimen toe, ben ik te onrustig voor, ben dus met van alles bezig om afleiding te zoeken.
gr.
Nicolette
Door ine
Nicolette, ik duim me een ongeluk, ik voel met je mee, dit verhaal doet mij denken aan sept.'99 met onze lab! :-\
Héél veel sterkte! Ook voor jouw kanjer! :-* :-*
Door qyan
sterkte nicolette!
hoop dat het meevalt en dat alles goed gaat :-*
ook hier wordt hard geduimd!

gr wendy
Laatst gewijzigd door qyan op di 18 mei 2004, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door oebaya
Het ziet er naar uit dat het duimen gaat helpen. Onder narcose is de hond nog eens helemaal afgevoeld, maar er zijn geen verdachte bobbels of bultjes gevonden. Daarom was de dierenarts huiverig om de hond open te maken en dan niets te vinden.
Wel is uit de bloedwaarden duidelijk dat er ergens ??? een ontsteking moet zitten. We (de dierenarts en ik) hebben dus besloten om de hond terwijl hij toch ligt bij te komen een schoonmaakinfuus te geven. Daarna een poosje op iets tegen ontstekingen en dan kijken of de klachten verdwijnen.
Soms haar ik die hond als hij weer tegen de buurman die thuiskomt staat te blaffen, maar ik zal nu de dag zegenen, dat ik hem weer hoor.
gr.
Nicolette
Door tieneke
Gelukkig!
Nu maar afwachten wat het is ja ;)
Als de Da dit zegt moet je er maar op vertrouwen.
Straks kan je hem wel :-* als hij weer helemaal de oude is en tegen de buurman blaft ;) ;D
Door Nitus
Goed Nicolette, ik ga hier ook nog even verder duimen. Hopenlijk komt het allemaal weer goed en staat over een paar dagen je hond weer tegen de buurman te blaffen. Geef hem maar een dikke knuffel :-*(je hond, hè, niet de buurman) ;).
Sterkte en beterschap. :)
Door sylvia
Klinkt al hoopvoller ,maar wat is een schoonmaakinfuus ???

Oeps tegelijk getypt :D
Laatst gewijzigd door sylvia op di 18 mei 2004, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door oebaya
Eerst even over de Lab. Na het infuus kwam hij gisteren weer thuis en het was een andere hond. Voelde zich duidelijk stukken beter. Nu moet hij nog vier dagen een ontstekingsremmend middel slikken en dan zou het achter de rug moeten zijn. De dierenarts zei, dat ze ook echt niet weet wat het nu is geweest en dat ze dat wel vaker ziet.
Ja en dan wat is een schoonmaakinfuus: een grote zak vocht met wat medicatie er in, wat precies is met ontgaan, alhoewel de dierenarts dat wel mompelde, maar af en toe ben ik nog niet zo goed in Vlaams verstaan. In elk geval komt het er op neer, dat door de toediening van de vloeistof, alle rottigheid als het ware uit het lichaam wordt gepspoeld. De infuustijd is gelijk aan de tijd die de hond nodig heeft om weer bij te komen van de narcose. Kende de behandeling ook niet, maar volgens de dierenarts hier een vaak heel succesvolle behandeling als er ergens een ontsteking zit, maar het hoe en waar duister zijn.
Bedankt allemaal voor het duimen.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door