[quote="crutz"]
[quote="oebaya"]
Moet je ver verhuizen? en doe je het zelf? Persoonlijk zou ik nl. dan de vriezer apart zien te verhuizen. Rechtop houden en naar het nieuwe huis brengen en meteen aanzetten. Als een vriezer rechtop wordt gehouden en je moet er niet te ver mee, dan hoeft hij helemaal niet 24 uur te blijven staan. Als een verhuizer het doet, dan denk ik niet dat hij een volle vriezer wil verhuizen. Maar als je vriezer toch uit moet, dan zijn de gegeven tips over in kranten pakken heel goed.
gr.
Nicolette
[/quote]
recht verhuizen gaat niet, hij staat in een kast onder de trap waar hij al amper in kwam (wordt dus nog leuk)
om er in te passen moest hij op zn zijkant, een kwartslag gedraaid en dan in de kast weer terugdraaien en langzaam laten zakken met steeds dat deel wat al op de grond stond een stukje terug schuiven (omdat ik aan de andere kant met de onderkant van de trap zat kon hij niet gelijk rechtgezet worden)
verweg weet ik nog niet, maar moet over 6 weken mn huis uit ivm sloop en weet nog niet waar ik naartoe ga, als het goed is wel in de buurt

[/quote]
Ja, maar wat jij beschrijft, moet hij kunnen hebben. Zelf had ik ooit een vriezer die het begaf. Zat net hartstikke vol. Op zoek naar een nieuwe, hij had in de winkel rechtop gestaan, even plat achterin de auto, rechtop en gestart. Geen problemen gehad. Kon binnen een paar uur alles uit de oude vriezer overladen.