Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door dorinekok
Boefke schreef: Ja, Akka is weer zichzelf aan het worden.
Akka van Kebnekaiser? Of hoe zat het ook alweer met Niesl Holgerson?
Fijn dat het weer goed gaat. Dus toch ws die muggen ellende!
Door tieneke
Gelukkig gaat het beter,de paarden hebben er hier ook flink last van de laatste warme weken.
De honden hou ik overdags binnen in hun zeer koele(onderkelderde leefruimtes en pas na de late avondwandeling laat ik ze buiten wanneer het enigzins is afgekoeld,gisteren en vanmorgen was het om 11.00 uur al een kleine 30!!! graden.....pfffff  :P
En het moet nog zomer worden  :-X
Door Boefke
dorinekok schreef: Akka van Kebnekaiser? Of hoe zat het ook alweer met Niesl Holgerson?
Fijn dat het weer goed gaat. Dus toch ws die muggen ellende!
Ja idd. Akka is een gans en ook een berg in Zweden.
Door Boefke
tieneke schreef: Gelukkig gaat het beter,de paarden hebben er hier ook flink last van de laatste warme weken.
De honden hou ik overdags binnen in hun zeer koele(onderkelderde leefruimtes en pas na de late avondwandeling laat ik ze buiten wanneer het enigzins is afgekoeld,gisteren en vanmorgen was het om 11.00 uur al een kleine 30!!! graden.....pfffff  :P
En het moet nog zomer worden  :-X
30 :o In Estland is het nu zo 20-24, maar daar gaat het ook nog warmer worden, met veeeeeeel insecten. Dat zal niet mijn favoriete tijd worden :-\
Door dorinekok
hier is het weer flink van slag: regen regen regen.......Stromen met modder van de heuvels. Denk maar niet dat men ervan leert kleinere agrarische velden te maken hoor. En als de zon dan schijnt is het meteen heet. Tropisch gewoon. Voor de ezels is dit weer een ramp.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door