Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

ja, het meeste verdriet had ik toen ik haar zo ziek zag en toen het tot mij doordrong dat het helemaal fout zat. Nu heb ik er vrede mee, ik heb gedaan wat ik kon en heb haar niet alleen gelaten de laatste uren van haar leven, we hebben uren samen op de bank gelegen en genuffeld en zachtjes tegen haar gepraat.
Hier een foto van vlak voor haar dood, ze had echt zo`n blik in haar ogen van , wat moet ik nu nog?!
Meer kon ik toch niet doen? :'(

Afbeelding
Door roefus
Edelgrijsje schreef: ja, het meeste verdriet had ik toen ik haar zo ziek zag en toen het tot mij doordrong dat het helemaal fout zat. Nu heb ik er vrede mee, ik heb gedaan wat ik kon en heb haar niet alleen gelaten de laatste uren van haar leven, we hebben uren samen op de bank gelegen en genuffeld en zachtjes tegen haar gepraat.
Hier een foto van vlak voor haar dood, ze had echt zo`n blik in haar ogen van , wat moet ik nu nog?!
Meer kon ik toch niet doen? :'(

Afbeelding
Ach meid toch...je kon zeker niet meer doen  :bigarmhug:
Je hebt toch gedaan wat je kon...en wat lief die foto van jullie samen op de bank..hoe Jolie kijkt  :-* :'( :-* :'(
Helemaal precies zoals je zegt,het meeste verdriet is er in die tijd dat je weet het gaat niet meer,het gaat er aan komen. Als ze er dan niet meer zijn weet je dat je het beste hebt gedaan,maar dan begint het gemis.
En het verdriet is er steeds weer,bij iedere hond opnieuw.Vreselijk ,als ik er nu al weer aan denk...
Mooie foto.
Sterkte.
Groetjes Liliane.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door